Aquest dissabte el Rec, en la seva edició d'hivern, tanca les portes. El festival de pop-up stores d'aquest barri d'Igualada s'ha celebrat des de dimecres 9 i fins dissabte 12 de novembre. Ha deixat unes xifres d’assistència similars a les prèvies a la pandèmia. Les marques han registrat un molt bon balanç global tot i que el públic s’ha redistribuït de manera diferent; si bé en les passades edicions el primer dia del festival –dimecres- era que el que registrava millors xifres, en aquesta ocasió hi ha hagut més assistència el dissabte, i s’ha mantingut la del dijous i divendres. 

En total han estat un centenar de marques, des de les més consolidades de moda i esports fins dissenyadors emergents i alternatius, les que han omplert 52 adoberies convertides en botigues de moda efímeres al Rec.0 durant quatre dies.

El 2n Mercat d'Intercanvi

Pel que fa al 2n Mercat d’Intercanvi Rec.0, que s’ha celebrat aquest dissabte, hi han participat més de 600 persones que han intercanviat prop de 7.000 peces usades. Les peces aportades que no s’ha endut ningú seran entregades a Roba Amiga de Càritas.

A més de les botigues, si han unit els més de 40 punts de restauració amb una variada oferta gastronòmica i a la quarantena d’activitats culturals per a tots els públics.