Un tren de FGC amb una trentena de passatgers xoca amb un cotxe que ha envaït la via entre Piera i Vallbona d'Anoia
El vehicle circulava per la B-224 quan ha sortit de la carretera i els ocupants han pogut sortir de l'interior abans que es produís l'incident

El cotxe que ha envaït la via dels FGC / Bombers de la Generalitat
ACN
El servei de FGC de l'R6 es troba interromput entre Piera i Igualada després que un vehicle hagi envaït la via entre Piera i Vallbona d'Anoia. N'han informat fonts de la companyia i dels Bombers que han apuntat que l'incident ha passat a dos quarts d'una del migdia. El cotxe circulava per B-224 i, per causes que encara s'estan investigant, ha sortit de la carretera i ha acabat a la via. Els ocupants del turisme han pogut sortir de l'interior i poc després ha passat pel punt un comboi amb una trentena de viatgers que ha impactat amb l'automòbil lleument. Tot i això, no s’han registrat danys personals. De fet, el comboi ha pogut continuar circulant fins l'estació de Vallbona d'Anoia, on han baixat els viatgers.
Fins el punt s’hi han desplaçat diverses dotacions dels Mossos i els Bombers que estan treballant per retirar el turisme el més aviat possible. A hores d'ara s'està gestionant el tall de la catenària per treballar amb seguretat.
En paral·lel, FGC està gestionant un servei de transport alternatiu per carretera entre Piera i Igualada. Aquest tram del traçat és de via única.
- Montserrat Martí, soprano i filla de Montserrat Caballé: 'L’afecte entre Freddie Mercury i la meva mare va ser autèntic
- El restaurant Golut de Manresa posa data al seu tancament: el 27 de juny
- El manresà Xevi Blancafort estrena la nova etapa del restaurant Can Pep, de Castellfollit de Riubregós
- El poble català que decideix com pintes la teva casa: aquests són els colors permesos i les multes si no es compleix
- Eddy Merckx era únic, abans d’una cursa tots dormíem i ell ja havia fet 80 quilòmetres
- El poble abandonat que amaga una gran 'muralla xinesa' i és a poc més de dues hores de Manresa
- Grison (41 anys) i la seva rutina dolç-salat: 'Vaig perdre al voltant de deu quilos
- Un bomber va ajudar a portar-la al món i 22 anys després va recórrer 1.000 quilòmetres per veure-la graduar-se: «Tenim un vincle molt especial»