Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Un tren de FGC amb una trentena de passatgers xoca amb un cotxe que ha envaït la via entre Piera i Vallbona d'Anoia

El vehicle circulava per la B-224 quan ha sortit de la carretera i els ocupants han pogut sortir de l'interior abans que es produís l'incident

El cotxe que ha envaït la via dels FGC

El cotxe que ha envaït la via dels FGC / Bombers de la Generalitat

ACN

Barcelona

El servei de FGC de l'R6 es troba interromput entre Piera i Igualada després que un vehicle hagi envaït la via entre Piera i Vallbona d'Anoia. N'han informat fonts de la companyia i dels Bombers que han apuntat que l'incident ha passat a dos quarts d'una del migdia. El cotxe circulava per B-224 i, per causes que encara s'estan investigant, ha sortit de la carretera i ha acabat a la via. Els ocupants del turisme han pogut sortir de l'interior i poc després ha passat pel punt un comboi amb una trentena de viatgers que ha impactat amb l'automòbil lleument. Tot i això, no s’han registrat danys personals. De fet, el comboi ha pogut continuar circulant fins l'estació de Vallbona d'Anoia, on han baixat els viatgers.

Fins el punt s’hi han desplaçat diverses dotacions dels Mossos i els Bombers que estan treballant per retirar el turisme el més aviat possible. A hores d'ara s'està gestionant el tall de la catenària per treballar amb seguretat.

En paral·lel, FGC està gestionant un servei de transport alternatiu per carretera entre Piera i Igualada. Aquest tram del traçat és de via única.   

Tracking Pixel Contents