Tradició
La Fira Singular de Cultura Artesana de Copons guanya pes per la seva qualitat i interès

La Fira Singular de Cultura Artesana de Copons guanya pes per la seva qualitat i interès / Arxiu particular
Regió7
La tercera edició de la Fira Singular de Cultura Artesana de Copons que va tenir lloc dissabte passat s’ha consolidat com una de les cites destacades del calendari artesanal del país, tant pel nivell dels artesans participants com per la qualitat del programa d’activitats i per l’interès del públic que la visita. Una fira autèntica, on l’artesania contemporània, el territori i la comunitat es donen la mà en un ambient de proximitat i respecte per l’ofici. Així, centenars de persones van passejar aquest dissabte pels carrers i baixos de les cases de Copons, que es van omplir de vida, creativitat i complicitats entre artesans, veïns i visitants.
- Mor en un accident a la C-55 Miquel Caelles Campà, exregidor de Súria i professor a la Joviat
- Toni Martínez, granger de Callús, parla del confinament de les gallines: «Si els canvies la rutina i les tanques, s’estressen i no ponen tant»
- La reacció d'un policia de Manresa per un embús en hora punta: «Tenim coses més importants a fer...»
- Un manresà inaugura aquest dissabte a Sant Fruitós una empresa d’elaboració de licors artesanals
- Un gran niu de vespa asiàtica just a sota d'un balcó a Manresa
- La propietària d'una fleca del Moianès, obligada a traspassar el negoci en descobrir que és celíaca després de més de 20 anys d’ofici
- L'home que es passejava per Manresa amb una arma simulada va ser detingut per entrar a la delegació del Govern amb la pistola
- La Mola es treu 15 tones de sobre