Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Arrenca una nova edició de l’Igualada Slow Shopping amb més de 75 establiments adherits

El comerç igualadí convida a comprar en la setmana del REC.0 des de la calma i amb voluntat de redescobrir les botigues del centre de la ciutat

Imatge promocional de la campanya a Igualada

Imatge promocional de la campanya a Igualada / Aj Igualada

Enric Badia

Enric Badia

Igualada

L'Ajuntament d’Igualada, a través de l’Àrea de Comerç, posa en marxa aquesta setmana una nova edició de l’Igualada Slow Shopping, la campanya que promou una manera de comprar "més conscient, propera i relaxada", segons expliquen fonts municipals. Aquesta iniciativa se celebra del 30 d’octubre al 9 de novembre i compta amb la participació de més de 75 establiments adherits de la ciutat. És el contrapunt a l'exitosa proposta del Rec.0 (del 5 al 8 de novembre), el centenar de firmes de botigues de marca que venen productes fora de temporada i que són un atractiu per a molt públic de la ciutat, de la comarca, de poblacions properes i de Barcelona. Durant aquests dies, els establiments locals participants a l'slow shopping oferiran promocions especials i experiències de compra diferenciades, amb l’objectiu de posar en valor la qualitat i la proximitat del comerç igualadí.

Un dels punts destacats de la campanya serà el dissabte 8 de novembre, quan els establiments dels carrers Sant Magí, Rambla Sant Isidre, Rambla General vives, carrer de l’Argent i carrer Òdena sortiran al carrer per exposar els seus productes i oferir una jornada més dinàmica i atractiva per a la ciutadania.

A més, per incentivar les compres, els clients que comprin als establiments adherits podran participar en el sorteig de diversos premis: un vol en globus, 10 entrades dobles per al Cinema Ateneu, 10 entrades dobles per al Teatre de l’Aurora i 10 entrades dobles per als Pastorets d’Igualada.

Com a novetat comunicativa, Comerç Igualada ha impulsat un vídeo promocional per fomentar la compra en els establiments de l’Slow Shopping. El vídeo, protagonitzat per veïnes d’Igualada, es difondrà a través de les xarxes socials de Comerç Igualada i es projectarà també a les pantalles dels centres cívics i de l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament. Com a novetat d’enguany també s'ha col·locat una pancarta al carrer Sant Magí i un cartell en un espai de la Rambla Sant Isidre.

El regidor de Dinamització Econòmica, Jordi Marcè, ha destacat que “l’Slow Shopping s’ha consolidat com una cita esperada pel comerç i per la ciutadania. Aquesta edició torna amb més participació i amb accions que reforcen el missatge de consumir al nostre comerç de proximitat, que dona vida als carrers i fa ciutat”.

Tracking Pixel Contents