Apaguen un incendi a una adoberia d'Igualada
Els Bombers hi han destinat 7 dotacions que han extingit el foc en menys d'una hora

Carrer del Sol d'Igualada / Google Maps
Manresa
Els Bombers de la Generalitat han apagat un incendi a l'interior d'una adoberia d'Igualada. L'avís del foc s'ha donat a les 16.38 hores. Segons els testimonis sortia fum i foc d'una fàbrica d'adobats del carrer del Sol de la capital de l'Anoia, un dels carrers on s'hi allotgen part de les adoberies d'Igualada.
Els Bombers de la Generalitat hi han destinat 8 dotacions, de les quals n'han arribat a treballar 7. En poc més de mitja hora tenien l'incendi controlat i pràcticament extingit. No s'han hagut de lamentar danys personals.
- Blinden el parc i el llac de l’Agulla com espai privat d’ús públic per abastir d’aigua Manresa
- Burger King obrirà un segon establiment a Manresa el 30 de juny
- La C-16 té cinc dels deu radars que més multes han posat en l'últim any i mig a la Catalunya central
- Tres detinguts per una baralla amb bastons i armes blanques al carrer del Bruc de Manresa
- La jutgessa sospita que Jonathan Andic es va desfer del mòbil perquè va desactivar l’aplicació de comptar passos just abans de viatjar a l’Equador
- Mor Josep Solà, empresari de Gironella molt implicat a Cal Bassacs
- Necrològiques del 9 de juny de 2026
- Ensurt a Berga amb un autobús que s'ha encès