Estudiants d'Igualada protesten per la retallada d'activitats i reclamen una educació pública de qualitat
Han fet proclames com 'Colònies sí, drets també' i han mostrat un cartell amb el lema 'Fora de l'aula també és escola'

La concentració l'ha encapçalat una gran pancarta amb el lema 'Fora de l'aula també és escola' / ACN
Mar Martí (ACN)
Uns 70 estudiants d'instituts d'Igualada s'han concentrat aquest dimecres a la plaça de l'Ajuntament amb el lema 'Fora de l'aula també és escola' i amb crits de 'colònies sí, drets també'. El moviment va néixer d'un grup d'alumnes de l'Institut Pere Vives Vich que estaven en desacord amb la decisió dels docents de cancel·lar sortides i colònies si el Govern no accepta les seves reivindicacions.
Els estudiants asseguren que "no van en contra dels professors", sinó que creuen que han d'anar "tots a l'una". "Creiem que hi ha altres maneres per aconseguir més coses", ha assegurat Ona Guillen. També ho creu Nora Lara: "Hem de fer més pressió tots junts cap a la Generalitat. No és just que ens treguin coses a nosaltres per millorar l'educació".
- La jutgessa sospita que Jonathan Andic es va desfer del mòbil perquè va desactivar l’aplicació de comptar passos just abans de viatjar a l’Equador
- 120.000 nens es quedaran sols a casa aquest estiu: “Els meus fills passaran les vacances entre quatre parets i enganxats a una pantalla per entretenir-se”
- Comprar habitatge en aquest poble de Catalunya costa menys de 90.000 euros: pisos reformats amb garatge i piscina
- Una nena de 10 anys està en estat crític després d'empassar-se per una teulada a Balsareny
- Un pont destrossat, un conductor atrapat al riu a Sallent i xoc d'un tren amb un arbre, entre les incidències de la pluja a la regió
- Josep Vidal, metge i catedràtic: 'Des de l'atenció primària es pot fer tota la carrera acadèmica fins arribar a ser catedràtic
- Indignació de la família de l'exregidor de Manresa mort Eduard Teixeiro: “S’homenatja qui va protagonitzar episodis molt greus de maltractament dins l'àmbit familiar”
- La multa que et pot caure si aquest radar de Manresa t'enxampa a més de 30 km/h