Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Ensurt per una fuita de gas en unes obres a Igualada

Els Bombers hi han desplaçat tres dotacions que han tallat la clau de pas i han informat a la companyia

Un camió dels Bombers, en una imatge d'arxiu

Un camió dels Bombers, en una imatge d'arxiu / Bombers de la Generalitat

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Manresa

Una fuita de gas exterior, generada a causa d'unes obres, ha creat preocupació a Igualada aquest matí de dimarts. El succés ha tingut lloc a les 9.09 hores, al carrer de Tarragona i els Bombers de la Generalitat hi han desplaçat tres dotacions que han avisat a la companyia del gas i han tallat la clau de pas.

Segons expliquen fonts del cos, no hi ha hagut més afectacions ni ferits i en tot moment les lectures que han fet, han sortit negatives. Una vegada s'han retirat els Bombers, la reparació ha quedat en mans de la companyia.

Tracking Pixel Contents