Una trentena d'empreses participen en una trobada de l’Associació del Polígon Les Comes d’Igualada
La cita té l'objectiu de generar noves oportunitats de negoci i reforçar els vincles entre el teixit empresarial

Una trentena d'empreses participen en una trobada de l’Associació del Polígon Les Comes d’Igualada / UEA
Regió7
Manresa
L'Associació Empresarial del Polígon Industrial Les Comes (AEPIC) va celebrar la 4a Trobada de Socis, una iniciativa que s'ha consolidat com un espai de relació entre les empreses associades amb l'objectiu de fomentar el coneixement mutu, generar noves oportunitats de negoci i reforçar els vincles entre el teixit empresarial del polígon.
La trobada va tenir lloc als jardins de l'empresa Blautec i va reunir una trentena d'empreses associades. També es va comptar amb la presència de representants de l'Ajuntament d'Igualada.
- Leo Messi s’acomiada del seu pare, mort als 68 anys: «No sé com continuar. Jo només jugava a futbol i ara tinc molts dubtes que ho pugui continuar fent durant gaire temps més»
- Més sobre les 440 tones de cartró desaparegudes: La CGT diu que es descarreguen al mateix lloc que la fracció resta
- «Fins i tot els carbassons, que volen calor, en tenen massa»
- El veí de la Catalunya central que viu del que altres llencen i ha reformat una casa abandonada: 'Visc del consumisme malaltís, només gasto 15 euros al mes
- Prop de 450 urgències oftalmològiques en dos dies coincidint amb l’eclipsi: a la regió central es van realitzar cinc trucades per incidents relacionats amb el fenomen
- Susanna Griso tria la Cerdanya per al viatge de noces: 'És el meu petit paradís
- Quins són els símptomes de dany a la retina per mirar un eclipsi? Quan cal anar al metge?
- El curiós mètode que utilitza Rosalía per reservar en un restaurant de Barcelona: 'Ens vam posar nerviosos