Un cotxe dona voltes de campana a la C-25, a Sant Pere Sallavinera
Els Bombers han ajudat a sortir els dos ocupants del vehicle, en un accident que ha provocat retencions en sentit Girona

Un vehicle del SEM / Lorena Sopêna - Europa Press

Manresa
Un cotxe ha donat diverses voltes de campana aquest dimecres al vespre a la C-25, al terme municipal de Sant Pere Sallavinera, i els Bombers de la Generalitat han hagut d’ajudar a sortir-ne els dos ocupants. L’avís de l’accident s’ha rebut a les 20.29 hores. Per causes que es desconeixen, el vehicle ha patit un accident i ha acabat donant voltes de campana.
Fins al lloc dels fets s’hi ha desplaçat una dotació dels Bombers, que ha intervingut per ajudar els dos ocupants a sortir del cotxe.
L’accident ha provocat retencions a la C-25, en sentit Girona, segons ha informat el Servei Català de Trànsit.
De moment, no han transcendit més detalls sobre l’estat de les persones afectades.
- Juan José Ebenezer, mecànic: «Una cosa que tots feu malament és pujar al cotxe, posar l’aire condicionat i tancar les portes»
- Un grup de joves colpeja l'home que anaven a atracar a Manresa
- Canvi radical de temps a la Catalunya central: arriben tempestes, calamarsa i més de 20 litres en mitja hora
- Guanyen 50 milions a l’Euromilions i prenen una decisió que revoluciona el seu poble per sempre
- La tornada a l'escola, en directe: segueix la vaga de professors i les incidències
- Necrològiques del 7 de setembre
- El curs comença amb l’acollida com a gran repte a la Catalunya central
- La Comissió 11 de Setembre demana penjar estelades als balcons com a resposta als darrers casos de repressió policial contra aquest símbol