La vaga de personal de cabina de Ryanair a l'aeroport de Girona-Costa Brava va provocar retards en alguns vols, però no hi va haver afectació en l'operativa prevista. El motiu va ser que els serveis mínims eren del 100%, fet que va garantir que els cinc avions de base que la companyia té a Girona a l'estiu sortissin sense inconvenients. Tot i així, la vaga va afectar alguns passatgers pels retards que es van registrar d'entre una hora i mitja i tres hores.

Miquel Odea va explicar que va acompanyar la seva germana a l'aeroport però quan van arribar l'aeronau anava amb retard per culpa de la vaga. «Hem vingut a l'hora que tocava, però érem conscients que ens podia passar això»,va assenyalar. De fet, als panells informatius ja s'advertia que com a conseqüència de la vaga hi havia vols que anaven amb retard.

Els sindicats es van fer notar i van protestar a l'entrada de l'aeroport per donar a conèixer la seva situació. Les representants del sindicat USOC a Girona, Alexandra Sais i Maria Àngels Martín, van denunciar les «males formes» de la companyia a l'hora de comunicar la decisió de tancar la base. «No ens hem reunit i no ens han dit res. Només sabem que a partir del 8 de gener estem acomiadats. Demanem que s'asseguin a parlar de tot plegat»,van explicar.

El secretari d'Infraestructures i Mobilitat, Isidre Gavín, i el director d'Aeroports de Catalunya, Jordi Candela, tenen previst reunir-se avui a primera hora de la tarda amb la direcció de Ryanair a Dublín, segons va informar la Conselleria de Territori.