Les torres venecianes de l'avinguda Maria Cristina es van convertir ahir en punt de trobada de milers de voluntaris que van fer possible un nou espot de La Marató, el primer amb participació ciutadana. Enmig de turistes, runners i ciclistes, els voluntaris van fer pinya per dur, a partir del mes de novembre, el missatge d'una nova edició de La Marató: «Minories que fan majories».

La nova edició de la Marató estarà dedicada a les malalties minoritàries. Tanmateix, enguanycanvia el format tradicional d'aquesta festa de la solidaritat per trepitjar el territori com no ho ha fet mai abans. L'objectiu de l'edició d'aquest any és evidenciar de primera mà la realitat que la fa possible: la mobilització ciutadana, fet que ha volgut demostrar l'espot. Els voluntaris van obrir-se a la solidaritat i van formar part d'un spot que simbolitzava una gran abraçada. L'anunci de la marató va evidenciar una pinya ciutadana per donar suport a una persona amb una malaltia minoritària. El rodatge va acabar a la nit a l'Hospital del Mar.