Els professionals de la Coordinadora de l'Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) del Bages-Catalunya Central continuen prestant el seu servei a pacients i familiars afectats per aquesta malaltia, si bé es fan aquests darrers dies de forma telemàtica.

La coordinadora ha fet públic un comunicat a través de l'Ajuntament de Manresa en el qual informa que els professionals d'Atenció Social i d'Atenció Psicològica continuen actius per atendre la població en tot allò que faci falta. Així mateix i, «davant la situació excepcional que s'està vivint per la crisi del coronavirius», ha volgut enviar un missatge de suport i descalf a tota la ciutadania.

El servei de la Coordinadora de l'Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) del Bages-Catalunya Central atén qui ho requereixi les 24 hores del dia a través del telèfon gratuït d'Infocàncer (900 100 036). A partir d'aquí es deriva cada cas als professionals que faci falta en funció de la demanda o les necessitats de cadascú, com per exemple als psicooncòlegs, treballadors socials, nutricionistes o bé fisioterapeutes.

Aquest suport, que acostuma a ser presencial moltes vegades, durant aquests dies de confinament és telemàtic.