Les farmàcies volen participar en l'estratègia de tests d'antígens si són massius i periòdics
La vicepresidenta del COFB reivindica la proximitat dels farmacèutics per explicar les proves si se les fa cadascú
acn. barcelona
Les farmàcies demanen participar en una estratègia de tests d'antígens massius i periòdics si el Govern l'acaba impulsant, després que la portaveu de l'executiu, Meritxell Budó, expliqués que ho estudiaven. La vicepresidenta del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (COFB), Núria Bosch, reclama que es tingui en compte la xarxa de farmàcies en una eventual campanya amb tests d'antígens per detectar la covid-19 entre la població. «Ens costaria entendre que, si ho fan, no comptin amb nosaltres», va afirmar Bosch en una entrevista a l'ACN sobre la qüestió. Bosch reivindica el paper dels farmacèutics per explicar com es fa la prova i contextualitzar-ne el resultat, tant si surt negatiu com positiu, i afirma que els tests d'antígens tenen un paper «evident» per detectar contagis de coronavirus i tallar les cadenes de transmissió. Va recordar que el COFB ha demanat diversos cops que les farmàcies els puguin dispensar en un circuit «reglat» i «validat».
- Sílvia Caballol, escriptora i psicòloga: «Els nens no paren i gràcies a això despleguen totes les seves capacitats intel·lectuals»
- La Mola es treu 15 tones de sobre
- L'escolanet de Montserrat que triomfa en escenaris d'arreu del món: «A l'Escolania vaig aprendre uns valors que m'han acompanyat sempre»
- Mireia Roura, pacient amb càncer de 55 anys: «La meva psicòloga és tan important per a mi com l’oncòleg»
- Premi a la recuperació comunitària d'oliveres abandonades al voltant de Manresa
- L’Escolania de Montserrat respon a les crítiques per cantar en castellà al disc de Rosalía: «En cap cas vam imaginar que seria motiu de polèmica»
- El celibat voluntari de Rosalía, una tendència creixent entre les dones: 'Lluito contra la solitud, però és un procés d’aprenentatge
- Vas al lavabo a la nit? Això recomana un uròleg per evitar-ho