En les xarxes socials
Trump diu que «fa pena veure» Espanya per les seves «desastroses» xifres econòmiques
El president nord-americà ha tornat a criticar el país per «no contribuir pràcticament gens a l’OTAN»

Donald Trump / Europa Press/Contacto/Li Rui
Redacción
El president dels Estats Units, Donald Trump, ha criticat aquest dissabte Espanya, un país que «fa pena veure» per unes «desastroses xifres econòmiques» malgrat que «no contribueix gairebé gens a l’OTAN».
Trump ha repetit així una crítica recurrent cap a Espanya, sobre la qual fa temps que denuncia la falta de contribució econòmica a l’Aliança Atlàntica. Al març, sense anar més lluny, va denunciar que Espanya era l’únic aliat a oposar-se a dedicar el 5% del seu PIB a la despesa en defensa.
«¿Algú s’ha fixat que malament que li va a Espanya? Les seves xifres econòmiques, malgrat no contribuir pràcticament gens a l’OTAN ni a la seva defensa militar, són absolutament desastroses. Fa molta pena veure’l», ha manifestat en la seva plataforma Truth Social.
- Els Agents Rurals denuncien un home per fer servir un detector de metalls a Argençola
- El funeral per la víctima de la Baells es farà aquest dissabte 25 dies després de trobar el cos
- Entre els monjos de la comunitat recordo una sensació de certa insatisfacció pel tipus de visita
- Les fires i festes que no et pots perdre aquest cap de setmana
- Una plantació a Sallent desvela com treballen els clans albanesos
- Una joia medieval amagada entre muntanyes a tocar de Manresa
- La manresana que ha guanyat el pot de l''Atrapa'm si pots': 'El programa m'ha ajudat a recuperar la confiança
- La caminada a Montserrat organitzada pels Mossos per lluitar contra el càncer bat tots els rècords