Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Es reprèn la reunió entre Educació i els sindicats després de més de cinc hores de recés

S'han produït trobades fora de la mesa sectorial entre l'administració i els diversos sindicats

La consellera d'Educació, Esther Niubó, arribant a la trobada

La consellera d'Educació, Esther Niubó, arribant a la trobada / María Belmez / Bernat Vilaró

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

María Belmez / Bernat Vilaró (ACN)

Barcelona

La reunió entre el Departament d'Educació i els sindicats de la Mesa Sectorial s'ha reprès cap a les 18.45 hores, després de més de cinc hores de recés. La trobada havia de començar inicialment a les 15.30 hores, però s'han produït diverses trobades fora de la mesa sectorial entre l'administració i els diversos sindicats, de manera individual o en petits grups, i això ha retardat l'inici de la reunió de la tarda. Mentre això passava, un grup d'uns 50 docents ha tornat a tallar la Via Augusta.

Al matí, la negociació ha començat a les onze i s'ha allargat fins a les 13.30 hores. La trobada d'aquest divendres, la vuitena, es produeix després que uns 17 membres dels sindicats convocants de les vagues hagin passat la nit tancats al departament.

Tracking Pixel Contents