Des de fa unes setmanes, els veïns i veïnes de Castellgalí estan patint talls en la xarxa de subministrament elèctric sense que la companyia responsable del servei, Endesa, hagi donat informació al respecte. Per aquest motiu, i davant al fet que els talls no cessen, l'Ajuntament ha enviat una carta a l'empresa per realitzar una queixa formal i demanar explicacions.

L'episodi més recent i de més rellevància es va produir els dies 26 i 27 de febrer. Els talls de subministrament van començar el divendres dia 26 al vespre i van seguir durant tot el dissabte 27 de febrer amb una freqüència aproximada d'un tall cada hora. Al cap de dos o tres minuts, tornava el subministrament. Es van registrar més d'una dotzena de talls en un mateix episodi.

Arran dels talls s'han registrat averies i problemes tant a nivell de l'enllumenat públic municipal com a nivell de usuaris particulars als seus domicilis en electrodomèstics, aparells informàtics i similars.

Diversos veïns s'han adreçat a l'Ajuntament per traslladar-nos les seves queixes, reclamant solució al problema que ha originat les averies i demanant que no torni a succeir. L'equip de govern ha recollit les protestes i les fa seves tot traslladant-les a la companyia Endesa.