Els usuaris de Movistar a Callús ha recuperat finalment aquest dimecres al migdia la cobertura de telefonia mòbil al municipi després d'una setmana en què en aquest municipi no era possible connectar els dispositius abonats a aquesta companyia a causa d'una avaria.

Segons han explicat a Regió7 fonts de la companyia el problema es va produir dijous passat, 24 d'octubre, quan es va espatllar una peça de l'estació base (repetidor) amb què Movistar dóna servei en aquesta zona. Avaria que haurien causat les fortes tempestes que hi va haver a mitjans de la setmana passada.

Les mateixes fonts han atribuït el retard a la dificultat per disposar d'un recanvi de la peça malmesa, que finalment s'ha substituït aquest dimecres al matí, de manera que s'ha normalitzat el servei al migdia, segons la companyia. Aquest diari va poder corroborar a través d'usuaris de Movistar a Callús que, efectivament, a última hora del matí havien recuperat la cobertura després d'una setmana sense disposar del servei. La companyia ha atribuït la incidència a un fet puntual.