La plaça Vella d’Artés farà olor de vi. Tant dissabte a la tarda com diumenge durant tot el dia, els assistents a la Festa de la Verema del Bages podran degustar diversos vins de proximitat, denominació d’origen Pla de Bages.
La mostra de vins comptarà amb la presència de cellers i elaboradors de la comarca, amb diferents varietats. Són Vins Colltor, Sant Miquel d’Oló, Caves Gibert, Abadal, Fargas Fargas, Celler Solergibert, Entrebosc, Artium-Celler Cooperatiu d’Artés, Les Acàcies, Mas de Sant Iscle, Can Serra dels Exibis, Celler Grau i Grau, La Diferenta, Oller del Mas, Vinyes Castellgalí, Murallius, Collbaix-Celler el Molí i Celler Sanmartí.
És una oportunitat per conèixer els vins de la zona acompanyats pels elaboradors, fet que crea un vincle de proximitat interessant entre client i productor.
Tiquets per als tastos
Els tiquets de venda per als tastos de vins i les propostes gastronòmiques de la plaça Vella d’Artés es podran adquirir a la mateixa plaça, demà i diumenge. Pel que fa als preus dels tiquets, 6 tiquets de tastos de vi + copa: 10 euros. 2 tiquets de tastos de vi: 3 euros. 1 copa de la festa de la verema: 2 euros. 1 portacopes: 1 euro.
L’accés a la plaça serà lliure i gratuït, però amb aforament limitat.