L’Ajuntament de Cardona i la Unió de Botiguers i Comerciants (UBIC) han posat en marxa una campanya a través de les xarxes socials, sota el lema «Comerç de tu a tu», que busca conscienciar i sensibilitzar la població en relació a les compres al comerç local. La mini-sèrie, que consta de cinc capítols, es llançarà cada dijous durant el mes de novembre i principis de desembre.

En els vídeos es mostren les conseqüències de les compres a fora del poble i per internet, que mostren una Cardona trista, buida, i amb molt comerç tancat. El poc comerç que queda disposa d’un sistema tecnològic de vendes, que a la protagonista li causa una sèrie de problemes.

Es fa una comparativa del procés de compra online, aplicat a botiga física. Accions que, online, són completament normals (accés amb usuari, dades de client, pagar per avançat...) que son incoherents en botiga física.

El repte principal de la campanya és atraure clients i població de cara a la temporada de Nadal a la vila.

En l’elaboració hi han participat els comerços Nexus, Cal Gras, Figaflor, Òptica Jané, Milar El Barato i Flequers Cardona.