Regió7

Fabricant somriures a les xarxes socials

L’humor permet a creadors de contingut de la regió central obrir-se pas al món digital

L’humor és una via ràpida per guanyar popularitat a les xarxes socials. Nombrosos creadors de contingut de la regió han vist com l’art de fer riure els ha canviat la vida. Tot i això, quan la xifra de seguidors és alta, apareix un risc: el d’oblidar el propòsit d’entretenir i centrar-se únicament a monetitzar. Text: Andrea Izquierdo

La tiktoker Nadine Romero

La tiktoker Nadine Romero

Obrir-se pas a les xarxes socials amb bon humor

Després d’intents d’establir contacte, arriba un correu electrònic. L’envia un representant d’influencers que atén la petició d’aquest diari per parlar amb dos creadors de contingut que han treballat a la Catalunya central. «Abans de valorar la proposta, hem de fer un contracte amb els temes que no podem tractar i hem d’establir una compensació econòmica per temps i desplaçament», avisa. Naturalment, Regió7 va declinar la petició. Aquesta és la cara poc visible de les xarxes socials: darrere de molts influencers hi ha un nou model de negoci on monetitzar els continguts és la base de tot. Hi ha qui continua fent-la servir com un lloc on passar-ho bé, però també qui sobrevalora molt la seva importància i que no coneix el paper dels mitjans de comunicació en l’ecosistema. 

Una de les vies que permeten guanyar visibilitat a TikTok i Instagram és l’humor (bromes, anècdotes, acudits, reptes, etc.). L’actor manresà Pau Llatjós, per exemple, en tres mesos ha guanyat 137.800 seguidors amb bromes de càmera oculta que grava als carrers de Manresa. Juntament amb l’entreteniment, l’humor és una de les temàtiques que ha portat a triomfar molts dels creadors de continguts de l’àmbit de Regió7, que no són pocs, entre ells Nadine Romero, Jordi Wild (Jordi Carrillo), 8cho (Daniel Garcia), Berta Caparrós i Erola Moreno.

La constància, sumada a vídeos curts, originals i amb feina al darrere, encara que a primera vista no es vegi, pot catapultar perfils a rebre una allau de reproduccions en poc temps. Llatjós, que a TikTok s’anomena @pauly.makkator, té un vídeo fet a Barcelona on simula que té poders sobrenaturals que ja supera els 13 milions de reproduccions. També té bromes al passeig de Pere III i a les Bases de Manresa, amb més d’1 milió de reproduccions. Posa les seves víctimes enmig d’una situació rocambolesca de la qual han de sortir.

@pauly.makkator Broma SanValentín 1 #amor #trios #pareja #sanvalentin ♬ original sound - pauly.makkator

Per fer humor, «no s’ha de tenir un talent al·lucinant, sinó que has de trobar alguna cosa que funcioni», confessa el bagenc, que ha afegit TikTok a una carrera d’especialista de cinema i actor. La bagenca Erola Moreno, amb 600.000 seguidors a TikTok, i Dídac Ribot, amb més de 5 milions de seguidors a YouTube, també han gravat vídeos de càmera oculta al Bages.

El negoci

Assolides aquestes xifres, apareix la figura del representant, i els seguidors es converteixen en diners. 1 de cada 2 persones «considera creïble els creadors de contingut que segueix», segons l’Estudi de Xarxes Socials d’IABSpain 2022. Per aquest motiu, les empreses fan servir agències per contractar usuaris populars que han de dur a terme campanyes concretes. La recompensa sol ser econòmica o amb productes propis.

Nadine Romero, amb 120.000 seguidors a TikTok (@nadineromero3), sovint publica vídeos on publicita productes de marques de roba o serveis de clíniques d’estètica, entre altres. Treballa amb una agència d’influencers. «A mi m’han ajudat a trobar col·laboracions», detalla. Les agències, però, no accepten qualsevol persona. Bàsicament, els creadors de continguts han de tenir capacitat d’influir, tenir una base sòlida de seguidors i assolir unes dades d’interacció prou altes. En el cas de Romero, la relació amb la seva agència no es va iniciar fins que va assolir els 80.000 seguidors, segons ha explicat ella mateixa.

@nadineromero3 ✨Avui he fet de pre presentadora a l'estrena d'EUFÒRIA la pel·lícula al COLISEUM!✨ sabrieu contestar les preguntes que he fet? @euforiatv3 ens veiem a la proxima🤩 #peratu #pertu #euforia #tv3 #parati #coliseum #foryou #foryoupage #fyp #coliseum #presentadora ♬ She Share Story (for Vlog) - 山口夕依

Tot i això, els seguidors no són l’únic aspecte a tenir en compte i poden no ser determinants. «En el nostre cas, normalment establim un mínim de 400.000 seguidors a TikTok i 70.000 a Instagram, però els factors decisius són els països dels seguidors, l’edat, la temàtica, etc.», detalla Marcos Leva, de l’agència Vicius Agency, que gestiona la comunicació a la bagenca Berta Caparrós.

«El 80% dels candidats es posen en contacte amb nosaltres. Rebutgem sol·licituds constantment», declara Leva. Tot i rebre moltes peticions per incorporar-se a l’agència, l’expert en gestió de perfils d’influencers assegura que la majoria dels contactes que fructifiquen s’inicien per iniciativa seva. «Nosaltres solem escriure directament als perfils específics que ens interessen», detalla.

«Hi ha dos tipus d’agències», afirma Leva. D’una banda, hi ha empreses petites com Vicious Agency, que treballa amb 20 creadors. Porten pocs perfils amb la intenció de «poder-los atendre 24 hores al dia». I, d’altra banda, hi ha agències de gran envergadura que «gestionen uns 150 perfils», detalla. «En aquests casos, se centren més a vendre en volum que en l’atenció personalitzada», afirma.

@bertacaparros

ig: bertacaparros

♬ original sound - Berta Caparrós

Les empreses expertes en màrqueting d’influencers els gestionen diferents aspectes rutinaris, com la comunicació i la burocràcia. «M’alleugereixen tota la documentació que abans havia de fer jo», detalla Romero. Tot i això, també poden fer altres funcions. «Fins i tot podem trobar-los un habitatge per viure si estan buscant un lloc on mudar-se», afirma.

Durant l’elaboració d’aquest reportatge, Regió7 ha contactat amb cinc influencers de la Catalunya central. Dos d’ells han respost personalment a les peticions, la resta, amb entre 4,6 milions i 600.000 seguidors, han requerit passar pel sedàs d’un agent. Tot això, en alguns casos també els fan més inaccessibles. 

No és el cas de Llatjós, que diu que «de TikTok, el més profitós són els contactes que hi pots establir. En poc temps ja n’he aconseguit algun». Contra pronòstic, el benefici principal dels creadors sol venir per oportunitats que ofereix tenir presència a la xarxa, i no pel que aquesta aporta. Obtenir alts ingressos monetitzant el contingut és «complicat», assegura. «La plataforma com a tal paga poc per les reproduccions». Encara que depèn de diversos factors que TikTok no detalla i pot variar segons el creador, aquest diari ha pogut comprovar que, en el cas de la plataforma de vídeos breus, per cada 1.000 visualitzacions es retribueix menys d’un cèntim a l’autor.

En aquest sentit, «viure del que t’aporten les reproduccions no és possible, fer-ho amb el que t’aporten les xarxes sí que ho és», afirma Romero. En el seu cas, no només ha establert col·laboracions amb marques, sinó que ha obtingut ofertes de treball. El mes de setembre va estrenar-se com a col·laboradora de ràdio a iCat, i també és la cara visible d’Eufòria de TV3 a les xarxes socials. Això, ho compagina amb el seu treball com a monitora escolar, a banda del de professora de dansa. Tot i això, a la llarga, voldria poder dedicar més temps a les xarxes. «Ho estic intentant professionalitzar i espero que algun dia pugui ser una de les meves feines principals».

Les xarxes, per tant, a banda d’aportar ingressos i oportunitats de negoci als creadors de contingut, en alguns casos també poden ajudar a impulsar la seva carrera professional. Aquest és un dels objectius que fa moure Llatjós a l’hora de publicar vídeos a les xarxes socials. Busca «a parts iguals entretenir i poder crear-me un nom en el sector de la interpretació». El manresà Jordi Wild, amb 11,4 milions de seguidors a YouTube, és un cas que permet exemplificar com l’èxit a internet pot arribar a canviar la trajectòria vital d’una persona. Després de 10 anys de dedicació a la creació de vídeos, el seu pòdcast «The Wild Project» ha estat el 2021 i el 2022 el més escoltat de l’Estat a Spotify. Així, els anys com a actor de teatre i model queden enrere.

@jordiwild "NO LA RECOMENDARÍA NI A MI PEOR ENEMIGO" Jordi Wild advierte de que no veas esta peli... - TWP188 #thewildproject #jordiwild #cine #skinamarink ♬ sonido original - The Wild Project

Hi ha qui se n’aprofita

El negoci que es genera a les xarxes socials també provoca que hi hagi persones amb una elevada quantitat de seguidors que en tregui rèdit de forma il·lícita cobrant a establiments per promocionar els seus productes sense cap contracte pel mig, tal com explicava el dia 13 de febrer Pau Arenós al seu espai Cata Mayor d’El Periódico, del mateix grup editorial que Regió7. El periodista explicava el cas d’un restaurador que va rebre una proposta per part de dos influencers per fer publicitat del seu establiment. El primer li demanava 150 euros, el segon, 600. Tot es faria sense avisar que es tractava d’un anunci, i, així, s’estaria fent publicitat encoberta, una pràctica il·legal a Espanya.

Les xarxes socials estan plenes d’oportunitats. No només entretenen, sinó que amaguen un negoci que, tot i tenir clars i obscurs, ha revolucionat el panorama digital i la forma en què les empreses i les persones treballen. Qui aconsegueix fer-se un lloc entre els més populars pot llaurar-se una carrera. Tanmateix, arribar al cim no és un camí fàcil. Tot i això, el talent de la Catalunya central treballa per obrir cada cop més portes.

Pau Llatjós

Tiktoker

«Enmig d’una broma, una dona va voler trucar a la policia»

Pau Llatjós (Manresa, 1996) es desmaia pel carrer. També treu poders sobrenaturals o es disfressa de Pare Noel. Ho fa amb un objectiu: aconseguir que la gent se sorprengui per gravar-ho en càmera oculta i publicar-ho a TikTok, on s’anomena @pauly.makkator. Fa servir les bromes per posar en pràctica les seves habilitats com a actor i especialista de cinema, i és habitual veure com ho fa al passeig de Pere III o a les Bases de Manresa.

Per què va decidir ser un creador de continguts?  

Vaig obrir-me un perfil a l’octubre, i llavors hi pujava poca cosa. No va ser fins al desembre que un vídeo em va arribar en un dia a 300.000 visites. I llavors a partir d’això vaig dir-me, «escolta, això pot funcionar». I vaig començar a fer-ne molts més. En aquest sentit, el meu somni sempre ha estat ser creador d’històries. I aquí també entra el fet d’actuar. Quan vaig crear-me el perfil, la meva idea era aprofitar-lo per obrir-me camí en el món de la interpretació. 

L’humor és complex. Ha trobat algun cop algú que s’hagi enfadat amb vostè per involucrar-lo en una càmera oculta?

En general, el 90% dels participants s’ho pren bé. Tanmateix, sí que m’he trobat amb casos comptats de persones que s’han molestat. Fa poc, a Manresa, vaig plantejar aquesta història: un amic havia de deixar la meva cartera en una terrassa d’un bar i jo havia de fer veure que me l’havien robada. Llavors, havia de culpar les persones que hi havia allà. La idea és que les víctimes de la broma em diguessin que la cartera l’havia col·locada allà el meu amic. Ho vaig voler fer a dues dones i s’ho van prendre tan malament que, enmig de la broma, una d’elles em va dir que «l’havia cagat» i va voler trucar a la policia.

Té vídeos amb més de 12 milions de reproduccions. És complicat mantenir el nivell?

Penjo tot el que gravo, no només les millors bromes. Ho faig per tal de mantenir-me actiu, ja que a TikTok es premia la continuïtat. Però arribar sempre a assolir l’objectiu de visites és complicat.

Quantes hores diàries s’hauria de dedicar a l’edició de continguts si es vol triomfar?

No hi ha una resposta clara d’això, perquè hi ha gent que hi dedica poc temps però té un producte que els funciona molt bé. De fet, no cal tenir ni tan sols un talent al·lucinant. Només cal saber trobar un format que agradi. En el meu cas, hi dedico unes 3 hores diàries. Hi ha creadors amb més seguidors que jo que m’han dit que em relaxi, que no cal penjar vídeos cada dia. Però, de moment, estic aprenent a força d’experimentar.

Què necessita per gravar un vídeo?

La part tècnica és la que se’m fa més difícil. Amb un equip millor, sortirien vídeos millors. D’idees i de posar-les en pràctica, la cosa em va bé. De recursos tècnics, però, ho gravem amb mòbil o amb una càmera antiga. També fem servir un micròfon, que s’endolla directament al telèfon, i ho faig servir per gravar el so. Tot i això, amb un mòbil pots fer una càmera oculta que triomfi molt. La meva broma més popular es va fer així.

Jordi Carrillo

Youtuber

De fer vídeos d’humor a presentar el pòdcast més escoltat a Espanya

22 març del 2013. Llavors, el manresà Jordi Carrillo va publicar el seu primer vídeo a YouTube. Amb l’àlies Jordi Wild, el bagenc va plantar-se davant de la càmera amb un decorat molt senzill, un ordinador amb un teclat lluminós al davant i un pòster d’Arnold Schwarzenegger al darrere. Ho feia d’una forma molt amateur, sense micròfon i en un ambient no gaire il·luminat. Va encetar el seu canal amb un vídeo de 12 minuts sobre videoconsoles. La seva opinió personal sobre dispositius electrònics del moment el van fer debutar amb més de mig milió de visualitzacions. Aquestes bones xifres ja deixaven entreveure l’inici d’un fenomen que ha fet arribar el bagenc al cim de la creació de continguts. Els vídeos de Wild, durant molts anys, han tingut un convidat que l’ha ajudat a reforçar la seva popularitat: el seu pare. Amb el pas dels anys, el pare de Jordi Wild, també anomenat Jordi Carrillo, es va convertir en un col·laborador estrella del seu fill, amb qui ha fet tota mena de vídeos divertits. Pare i fill ensenyaven als seus seguidors com tastaven aliments exòtics, aprenien idiomes o reaccionaven als videojocs més nous.

Fins fa dos anys, el canal de Jordi Wild barrejava l’humor amb els videojocs. Ara, però, l’activitat és totalment diferent. El bagenc se situa davant de la càmera per explicar alguns dels casos més macabres de la crònica negra. Són vídeos austers i poc editats, però que aconsegueixen superar els 2 milions de reproduccions pràcticament en tots els casos.

Poc abans de canviar la temàtica dels seus vídeos, el gener del 2020, Carrillo va apostar per un nou projecte. Va fer el salt a l’àudio en streaming amb la creació del pòdcast The Wild Project, disponible a Spotify, Apple Podcast, Ivoox i YouTube. Els dijous i els divendres, el manresà emet nous episodis d’un format que va aconseguir convèncer ràpidament l’audiència. El 2021 i el 2022, The Wild Project va encapçalar la llista dels pòdcasts més escoltats d’Espanya a Spotify durant l’any. Els episodis de The Wild Project, que barreja l’actualitat amb la ciència, la psicologia i el terror, entre d’altres, han tingut convidats de renom com Ibai Llanos, Gerard Piqué i Oriol Junqueras.

L’èxit, traduït en xifres, El Rincón De Giorgio va rebre només durant el mes de gener 8.482 milions de visites, segons Social Blade. Aquestes dades queden molt enrere de les que assoleix el canal on emet el pòdcast. 71.791 milions de persones van reproduir algun fragment del projecte del bagenc durant el primer mes de l’any.

Paral·lelament, la popularitat de Carrillo ha fet que les editorials s’hi fixin. Ha publicat tres llibres, Sueños de neón: el rincón de Giorgio, Jorgemyte, agente de la P.E.M. i Así es la puta vida: el libro de anti-autoayuda.

Berta Caparrós

Tiktoker

Com tenir 2 milions de seguidors inventant receptes estranyes

D’un dia a l’altre, la bagenca Berta Caparrós va veure com s’esfumava tot el treball fet fins llavors. La seva presència a la plataforma de TikTok, on acumulava 2,3 milions de seguidors, es va veure interrompuda per un bloqueig. El 31 de desembre del 2022, el seu perfil va veure paralitzada l’activitat. Les hores dedicades a la creació del compte quedaven invisibilitzades, com a mínim, fins que pogués recuperar-lo. Els seus seguidors es quedaven sense receptes extravagants amb quantitats abundants d’espècies, com a mínim, durant uns quants dies. 

Situacions com la viscuda per la bagenca solen produir-se per l’incompliment de la normativa de la plataforma. El bloqueig es produeix després de cometre diverses infraccions, i pot ser irreversible segons el grau en què s’hagin donat les amonestacions. Per recuperar el perfil, cal contactar amb la plataforma i sol·licitar una revisió del cas.  

Sortosament, la bagenca ha pogut salvar l’esforç invertit en el perfil i ha recuperat el compte que l’ha portada a donar-se a conèixer arreu de l’Estat. La seva popularitat rau en les seves receptes exòtiques. Caparrós prepara plats amb quantitats desmesurades d’alguns productes com les espècies o el quètxup. La seva especialitat és el pebre, el mateix condiment que l’ha fet guanyar el sobrenom de «la noia del pebre». La seva passió per posar-n’hi amb abundància diverteix els usuaris i l’ha convertida en una referent de l’entreteniment a la xarxa social, fet que ha generat imitadors que tracten de reproduir els seus vídeos amb un aliment que no és apte en grans quantitats per a tothom. 

Caparrós no només mostra com condimenta els plats, sinó que sol mostrar pas a pas com els elabora. Aquí hi ha una altra de les claus del seu èxit. En ocasions, fa servir aliments visiblement passats i els incorpora als seus àpats. Això provoca esgarrifances a més d’un usuari, fet que comporta que el contingut es faci viral pels comentaris que genera. 

Caparrós també mostra bocins del seu dia a dia a Instagram, on té més de 146.000 seguidors. A més a més, té dos vídeos a YouTube, un dels quals parla sobre la seva vida personal i suma més de mig milió de reproduccions. Es tracta d’un vídeo en què Caparrós, familiars, el seu advocat i la seva psicòloga revelen, entre altres coses, que la jove tiktoker va ser víctima d’abusos sexuals. Al vídeo també expliquen que amb 12 anys va iniciar el seu trajecte a les xarxes socials per evadir-se de les crítiques que constantment rebia sobre el seu cos. També confessen que Caparrós és una jove amb «altes capacitats» i que per aquest motiu va un curs avançat a la resta de companys de la seva edat. 

Daniel i Carlos García

Youtubers

Directes i curiositats: les claus de la reinvenció de dos germans manresans

Els germans Daniel i Carlos García van començar amb dos anys de diferència a YouTube. Ambdós van fer-se coneguts per una sèrie de vídeos que anomenen «tops», és a dir, rànquings de fets curiosos. D’una banda, el que va fer saltar a la fama 8cho va ser «Top 10, el ser humano es retrasado y no tiene cura». Després de set anys, 4,19 milions de seguidors, i diverses aturades pel mig, l’activitat del bagenc en aquest canal ja és història. N’ha creat un de nou anomenat 8cho Play, on penja contingut enfocat als videojocs. Aquí, la xifra de seguidors supera els 2 milions. També té presència a Twitch, la plataforma per excel·lència de les retransmissions en directe. Hi té 1,3 milions de seguidors i de dilluns a dijous emet en temps real les seves partides de videojocs. Reacciona a les escenes que s’hi va trobant i les comenta en veu alta. Mentrestant, els espectadors hi deixen comentaris i la transmissió es converteix en un espai de conversa.

D’altra banda, Carlos García (Tri-Line a YouTube), amb 6,7 milions de seguidors, ha seguit una línia totalment contrària a la del seu germà. Quan va començar, tenia un contingut relacionat amb el manga i l’anime. Amb el pas dels anys, el seu canal s’ha especialitzat en curiositats, resums de temes d’actualitat i misteri. Curiosament, a diferència del seu germà, Carlos García no sol aparèixer davant de la càmera, sinó que sol agrupar vídeos de recurs i els hi posa veu.

Tri-Line no ha apostat per fer el salt a Twitch, com sí que han fet molts influencers amb una base sòlida de seguidors a la plataforma de vídeos llargs, com és el cas del seu germà. Tanmateix, ambdós s’han reinventat per mantenir les reproduccions i els seguidors, però han vist com les seves trajectòries, tot i enlairar-se juntes, han acabat bifurcant-se.

Dídac Ribot i Erola Jons

Youtuber i tiktoker

Joves experts a fer càmeres ocultes fan un salt a la popularitat

Dídac Ribot (@didacribot) és un youtuber català que s’ha fet famós per les seves bromes amb càmera oculta. Suma 4,62 milions de seguidors, i és habitual veure’l sorprenent gent pel carrer situant-la enmig de situacions esperpèntiques. De fet, veïns de Sant Fruitós de Bages van poder experimentar de ben a prop un dels seus paranys. El jove humorista va intentar enganyar veïns de la Rosaleda i de les Brucardes tot fent-se passar per un repartidor molt especial. Ribot, caracteritzat de missatger, no portava paquets, sinó cabres, un poni, un pastís i una vaixella que no va arribar a bon port.

També té presència a Instagram i a TikTok, on suma 523.000 i 622.000 seguidors. En aquestes plataformes, la majoria del contingut és emès en format vertical i, en més d’una ocasió, hi apareix la tiktoker santfruitosenca Erola Moreno (@erolajons a TikTok).

La bagenca també és experta en càmeres ocultes i la seva espontaneïtat ja l’ha portada a superar els 600.000 seguidors. Els seus vídeos més populars superen els 24 milions de reproduccions i, característicament, es produeixen en biblioteques. En el vídeo més viral de Moreno fins ara, se la veu apropant-se a un noi per demanar-li un favor. «Se m’ha apagat el mòbil, podries deixar-me un moment l’Instagram per escriure un missatge a la meva mare», pregunta. El jove, sense saber que és una víctima d’una broma, li facilita el seu. Després de teclejar uns segons, Moreno li retorna i li diu «té, aquest és el meu perfil, per si em vols escriure un missatge».

Aquest és el segon projecte que fa guanyar notorietat a Moreno. La santfruitosenca va guanyar popularitat el 2020 quan va formar un grup de música, Nebula, amb la seva germana Àstrid. El compte que van obrir plegades a Instagram té uns 15.000 seguidors. Però és a TikTok on ha obtingut més reconeixement.

Nadine Romero

Tiktoker

Explicar anècdotes com a monitora li ha obert portes a la televisió i la ràdio

Un dia, la manresana Nadine Romero (@nadineromero3 a TikTok) va decidir publicar vídeos ballant i explicant les seves anècdotes com a monitora de menjador escolar. Aquest últim contingut estava carregat d’humor, naturalitat i positivisme. Això, que l’ha fet guanyar 120.000 seguidors a TikTok, li ha obert moltes portes. Des de col·laboracions amb marques fins a noves oportunitats professionals, com són una secció al programa Loft, d’iCat, i presentar diferents formats a les xarxes socials d’Eufòria de TV3.

Gerry Nuñez

Tiktoker

El seu humor ha fet despertarla curiositat pel sector del doblatge 

El manresà Gerry Núñez (Gerard Núñez) ja fa quatre anys que es dedica al món del doblatge i ha participat en grans produccions de Disney com Ron da Error i sèries animades molt conegudes a Catalunya com Un drama total d’illa. Amb humor i molta naturalitat, fa servir el seu perfil a TikTok per mostrar els secrets del seu treball. El manresà resol dubtes sobre la seva professió, hi fa broma i es converteix en molts personatges al mateix temps. Així, el perfil esdevé un espai idoni per passar una bona estona.  

Àlex Tous

Tiktoker

Compartia el seu dia a dia i ara col·labora amb una de les webs de referència per a joves

El manresà Àlex Tous (@alextouspont a TikTok) és un creador de continguts polifacètic. Fa vídeos d’humor, comparteix moments del seu dia a dia amb els usuaris i mostra de prop la seva família. Tot, en un mateix perfil. Aquesta naturalitat li ha fet guanyar 186.000 seguidors i li ha obert portes. Actualment col·labora amb @adolescents_cat fent de reporter. Surt al carrer i demana als joves que atura que confessin experiències personals divertides relacionades amb alguna temàtica concreta.

Shalana Rodíguez

Tiktoker

Quan publicar vídeos cantant al cotxe et porta a viure l’experiència de ser reportera

La manresana Shalana Rodíguez (@ shalanazzz a TikTok) és un clar exemple de la importància de marcar la diferència per destacar. La bagenca es va fer popular per publicar vídeos cantant «no gaire bé», segons ella mateixa va confessar a Regió7. El seu to divertit i el caràcter espontani l’han ajudada a aconseguir 33.000 seguidors a TikTok i també li han permès créixer professionalment. La jove manresana col·labora setmanalment al programa Ràndom del canal SX3, on fa de reportera.

stats