Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Multes i impostos amb recàrrec pel retard en el lliurament de Correus

Castellbell, Marganell i Rellinars denuncien mancances històriques, amb retards en l’entrega de les cartes certificades, i fan un front comú per demanar que es resolguin

Reunió al consistori castellvilarenc amb els responsables territorials del servei postal

Reunió al consistori castellvilarenc amb els responsables territorials del servei postal / Ajuntament de Castellbell

Redacció

Castellbell i el Vilar

Retards que es paguen amb sobrecostos. Bàsicament, amb recàrrecs. Aquest és un dels problemes que es troben derivat del  «deficient»  servei de Correus els veïns dels municipis de Castellbell i el Vilar i Marganell, al sud del Bages, i el de Rellinars, al Vallès Occidental. I que els Ajuntaments respectius denuncien. Una situació davant la qual els tres consistoris han decidit sumar esforços i plantejar un front comú per demanar millores. «Són deficiències històriques en tot aquest entorn», assegura l’alcalde de Castellbell, Adrià Valls, i que, més enllà de les incomoditats, el pitjor és que a la ciutadania li suposa perjudicis econòmics.

El cas més evident, detallen, són els «problemes recurrents» del servei postal en el lliurament de les cartes certificades. Ho concreten amb les multes, que si els arriben tard els passa el marge per poder-les pagar amb un descompte, o els impostos, perquè, afirmen, sovint arriben fora de termini i això comporta recàrrecs per al contribuent.

Davant d’aquesta situació, responsables dels tres municipis han mantingut aquest dimarts una reunió amb els caps territorials del servei de Correus a la zona, en la qual se’ls ha fet explícites aquestes deficiències i demandes.

En aquesta trobada, representants municipals van assegurar que aquestes «mancances històriques» del servei s’han agreujat darrerament «per la reestructuració de personal que està al capdavant de les oficines locals del territori». Els ajuntaments volen que se solucionin les deficiències del servei i, per això, proposen «mantenir un diàleg permanent amb els responsables territorials del servei perquè s’introdueixin les millores pendents».

En paral·lel, els consistoris també s’adreçaran als veïns i veïnes de les urbanitzacions per recordar-los la importància que cada finca disposi d’una bústia, individual o col·lectiva, per poder rebre la correspondència.

Tracking Pixel Contents