El pub Calo de Sant Joan de Vilatorrada reviurà durant la nit de Nadal
Cal Gallifa acollirà el 24 de desembre la 3a "Trobada pub Calo" en honor a un dels espais d'oci nocturn més emblemàtics del muncipi
Regió7
L'espai Cal Gallifa de Sant Joan de Vilatorrada tornarà a fer un viatge en el temps per convertir-se en el mític pub Calo durant la nit de Nadal. Vilatorrats Grup organitzarà, per tercer any consecutiu i gràcies a la bona resposta del públic, una festa en honor a un dels espais d'oci nocturn històrics del municipi i que durant molts anys va ser un punt de trobada per als joves.
Com en les dues primeres edicions de la Trobada Pub Calo, la festa començarà cinc minuts abans de la mitjanit del 24 de desembre i s'allargarà fins a les sis del matí. Repetint cartell de l'any passat, la vetllada estarà amenitzada per les actuacions del grup de versions Mala Vida, que oferirà els millors temes de pop-rock espanyol, i de Juanma DJ, que donarà ritme a la nit amb música de l'època d'activitat del pub. Tot i que obria tot l’any, l'espai d'oci nocturn santjoanenc tenia unes dates destacades: la nit de Nadal i la revetlla de Sant Joan.
L’entrada té un preu de 15 euros (donatiu amb consumició inclosa) i per als menors de 12 anys és gratuïta. Els menors de 18 han d’anar acompanyats d’un adult. L'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada col·labora en l'esdeveniment.
- Un pastís de 100.000 euros: l'última obra d'un pastisser d'Esparreguera que crea postres de luxe
- Troben el cos de l'home de 78 anys desaparegut aquest dilluns a Pinós
- La Generalitat nega el descompte del túnel del Cadí a un veí de Guils perquè teletreballa
- Mor als 67 anys el restaurador de Sant Fruitós de Bages Salvador Cots Salat
- Busquen un veí de Pinós de 78 anys que ahir a la nit no va tornar a casa
- El president del comitè de l’empresa que recull la brossa a Manresa: «El sistema amb contenidors tancats no funciona bé»
- Descobreix un mirador de somni en un dels pobles més bonics de Catalunya i del món: ideal per visitar en família
- La Marxa per l'educació des de Manresa amb les bicis i cotxes a 20 per hora se suma a la manifestació unitària a Barcelona
