Els diroames de pessebre d’Ignasi Ferrer encisen Navarcles durant les festes de Nadal
En les representacions que el creador ha instal·lat als baixos de casa seva, al carrer Monestir, s'hi pot veure l'aeri de Montserrat en funcionament

L'aeri de Montserrat en un dels diorames / JAUME GRANDIA
Jaume Grandia
Manresa
Els veïns de Navarcles poden gaudir aquestes festes de Nadal de la col·lecció de diorames de pessebre que el navarclí Ignasi Ferrer té instal·lada als baixos de casa seva, al carrer Monestir. Ferrer va començar a crear pessebres pels seus fills, i després per la residència i per la parròquia del poble. Ara presenta tota una col·lecció d’una quinzena de diorames, on a banda dels moviments dels pastors, els àngels, els balls de dimonis, i els reis anant i venint del portal, també si pot contemplar l’aeri de Montserrat en funcionament.
- Una passatgera de l’avió de Turkish Airlines aterrat al Prat va alertar d’un missatge: «Explotarà una bomba a les 9.30»
- Primera imatge de Rosalía com a 'stripper' a la tercera temporada d'Euphoria
- Pluja de connexions al primer Vermut per a solters del Bages: 66 'matchs' i un èxit d'assistència
- Catorze províncies en alerta per fred, nevades i fort onatge, segons l'AEMET
- Un mosso d'esquadra salva un nen de morir ennuegat en un restaurant a Solsona
- Una dona denuncia davant dels Mossos una agressió sexual en grup a Navàs
- Usuària del menjador compartit per a persones grans: "El menjar és bo i riem molt"
- Està de moda: el nom d'origen hebreu que ja és el favorit de molts catalans per a les seves filles