Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Alumnes d’instituts de Manresa i Sant Fruitós viatgen a Mauthausen en el marc d'un projecte educatiu

Durant l’estada, els participants van visitar el camp de concentració i el Memorial al municipi, on van ser rebuts per l’alcalde de la població

Alumnes d’instituts de Manresa i Sant Fruitós viatgen al camp de Mauthausen en un projecte educatiu

Alumnes d’instituts de Manresa i Sant Fruitós viatgen al camp de Mauthausen en un projecte educatiu / AJ. SANT FRUITÓS

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Regió7

Manresa

Alumnes de batxillerat de l’Institut Gerbert d’Aurillac de Sant Fruitós de Bages, juntament amb estudiants dels instituts Lluís de Peguera, Cal Gravat, Lacetània, Manresa SIS i Pius Font i Quer, van participar en un viatge al Memorial a Mauthausen, a Àustria. La sortida es va dur a terme en el marc del programa educatiu impulsat per l’Associació Amical de Mauthausen. Durant l’estada, els participants van visitar el camp de concentració de Mauthausen i el Memorial al municipi, on van ser rebuts per l’alcalde de la població.

Tracking Pixel Contents