Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Rescaten un excursionista perdut a Montserrat

Els Bombers de la Generalitat l'han localitzat i acompanyat en el descens

Imarge d'arxiu de Montserrat

Imarge d'arxiu de Montserrat / ABADIA DE MONTSERRAT

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Manresa

Un excursionista s'ha perdut a Monistrol de Montserrat en desorientar-se pel parc natural de la montanya, aquest matí de divendres. Ha estat ell mateix qui ha fet l'avís a emergències a les 9.46 hores, informant que s'ha equivocat de camí i ha arribat a un punt on no podia avançar ni tornar enrrere. Per ajudar-lo, els Bombers de la Generalitat hi han desplaçat dues dotacions que l'han estat cercant, i no han pogut arribar a ell fins prop de les 12 hores. Una vegada l'han localitzat, l'han acompanyat en el descens.

Segons el cos d'emergències, no ha resultat ferit.

Tracking Pixel Contents