Conxita Sanmartí guanya el concurs «Embalcona’t entre flors» de Sant Fruitós
La iniciativa convida la ciutadania a decorar balcons, finestres i façanes amb flors i plantes naturals

Conxita Sanmartí guanya el concurs «Embalcona’t entre flors» de Sant Fruitós / AJ. SANT FRUITÓS
Regió7
Sant Fruitós de Bages va celebrar el mes de maig la segona edició del concurs «Embalcona’t entre flors», una iniciativa que convida la ciutadania a decorar balcons, finestres i façanes amb flors i plantes naturals amb l’objectiu d’embellir els carrers i fomentar la participació veïnal. El primer premi, la Flor de Primavera, ha estat per a la casa situada al carrer Ramon i Cajal, 57, a la cantonada amb el carrer Eugeni d’Ors, decorada per Conxita Sanmartí.
El segon premi, la Flor d’Estiu, ha estat per al balcó del carrer Sallent, 45, decorat per Anna Esquius, que ha estat premiada amb un val de 100 euros.
Pel que fa al tercer guardó, la Flor de Tardor, aquest ha recaigut en la finca del carrer Nou, 2, decorada per Maria Ester Sala, que ha rebut un val de 50 euros.
- L'escapada ideal de Catalunya per dormir fresquet: aquí, el termòmetre cau per sota dels 20 graus a l'estiu
- Jo mai dono el DNI': L'expert Bruno Pèrez Juncà explica com donar les teves dades de forma segura
- Estabilitzat l'incendi iniciat a Navarcles i que va obligar a confinar 9.000 persones d'Artés i Sallent
- Amagat un nou tresor de 1.500 euros, ara a Sant Vicenç de Castellet
- La Policia Nacional alerta: tingues sempre apagat aquest botó del mòbil
- El tancament dels tres quioscos del Passeig Pere III genera un debat sobre el seu futur
- Els Mossos llancen una imatge amb IA per identificar una dona trobada morta al riu Segre
- L'empresa manresana Umformtechnik entra en liquidació