El programa «Max Rock» de Ràdio Sant Joan celebra la festa de final de temporada
L’emissió va servir per acomiadar la temporada i per desitjar un bon estiu als oients abans de carregar forces i tornar amb energia al setembre

El programa «Max Rock» de Ràdio Sant Joan celebra la festa de final de temporada / RÀDIO SANT JOAN
Regió7
Manresa
El programa de Ràdio de Sant Joan «Max Rock», conduït per Jaume Estruch, va celebrar el final de la tercera temporada el passat dijous 30 de juny amb un programa especial que va reunir els col·laboradors d’aquest espai radiofònic. L’emissió va servir per acomiadar la temporada i per desitjar un bon estiu als oients abans de carregar forces i tornar amb energia al setembre. El programa abraça des del rock and roll al hevy metal, passant pel punk o el jazz rock.
- El pronòstic del Meteocat a un dia de l'eclipsi: s'espera cel tapat a cinc comarques de la Catalunya central
- Fiona Saladich, de Visual Òptica de Manresa: “Pots mirar el Sol sense adonar-te que t'està fent mal”
- Leo Messi s’acomiada del seu pare, mort als 68 anys: «No sé com continuar. Jo només jugava a futbol i ara tinc molts dubtes que ho pugui continuar fent durant gaire temps més»
- Rescaten una noia que intentava colar-se a casa seva a Manresa en deixar-se les claus a dins
- José: «Tinc 83 anys i entreno força. L’única gimnàstica que havia fet a la vida la vaig fer a la mili, quan em va tocar»
- Continuen els robatoris en restaurants de Manresa, aquesta nit han forçat dos locals
- Eclipsi solar a la Catalunya central, en directe: última hora del fenomen astronòmic del 12 d'agost
- El SEM va atendre una vuitantena de consultes relacionades amb l'eclipsi, vint d'elles per afeccions oftalmològiques