L'Ajuntament i els comerciants de Castellar de n'Hug estudien donar-se de baixa de Movistar "en bloc" després d'haver estat afectats per l'avaria que ha deixat el nucli sense cobertura telefònica durant sis dies. L'alcalde de Castellar de n'Hug, Salvador Juncà, s'ha mostrat molest per la manca d'actuació dels serveis tècnics de la companyia per solucionar una avaria que els ha deixat sense servei en ple estiu i coincidint amb el pont del 15 d'agost, una de les èpoques de més afluència de visitants al municipi. Segons el mateix alcalde, la companyia tenia previst que entre ahir a la nit i avui a primera hora el servei de telefonia funcionés de nou.

L'avaria ha afectat especialment els comerços, restaurants i hotels del municipi -usuaris de la companyia- que no han pogut cobrar amb targeta de crèdit als seus clients. Així ho ha comentat Juncà, que assegura que "més de la meitat de la vintena de comerços i establiments que tenim a Castellar de n'Hug reben el servei de Movistar.