L´equip de govern de l´Ajuntament de Berga complirà un any al capdavant del consistori berguedà el dia 13 de juny. Per aquest motiu, i com ja va fer passats els seus 100 dies de mandat, tornarà a fer una revisió de la tasca duta a terme fins aquesta data.

Amb la voluntat, però, d´oferir a la ciutadania aquella informació que pugui ser del seu interès, l´acte que es farà a la plaça de Sant Pere vol fer un pas més i no ser només una roda de premsa oberta sinó un esdeveniment a la carta del poble. Així, en aquest sentit, a partir d´avui dia 7 i fins el diumenge dia 12 tothom que ho vulgui podrà fer arribar les seves preguntes a l´equip de govern a través de dues modalitats diferents: omplint el formulari que es pot trobar a l´enllaç http://goo.gl/forms/azNOThnEKi6nD0rO2 (a a través de la web de l´Ajuntament de Berga) o mitjançant les paperetes que es poden omplir i dipositar a unes bústies ubicades a la Biblioteca Ramon Vinyes i Cluet i a l´Oficina d´Atenció a la Ciutadania (OAC) de l´Ajuntament de Berga.

Les preguntes plantejades anònimament mitjançant alguna d´aquestes dues modalitats seran respostes durant l´acte que es farà dilluns dia 13, a les 6 de la tarda, a la plaça de Sant Pere, un esdeveniment emparat per la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes de Catalunya i que moderarà el seu president, Enric Badia. Durant el mateix acte també hi haurà una estona dedicada a poder fer preguntes en directe.

Des de l´Ajuntament de Berga es fa una crida a la participació tant en l´aportació de preguntes com en l´assistència a l´acte, que té per voluntat poder informar de la manera més pròxima i transparent a la ciutadania sobre quin és l´estat actual en què es troba l´Ajuntament de Berga després dels 365 dies que fa que està encapçalat per la CUP.

Lloc de les urnes: Biblioteca Ramon Vinyes i Cluet i l´Oficina d´Atenció a la Ciutadania (OAC)

Dies de recollida de preguntes: a partir d´avui i fins diumenge dia 12

Acte públic: Dilluns 13 de juny, a les 6 de la tarda, a la plaça de Sant Pere