Les «deficiències» del servei de telefonia mòbil que presta la companyia Movistar des de fa tres setmanes a Puig-reig, estan fent vessar el got de la paciència dels veïns. El consistori es planteja demanar responsabilitats a la firma. Tal com ja va informar aquest diari al seu dia, el mal servei està complicant la vida dels usuaris que no reben les prestacions que tenen contractades.

Ahir, Josep Maria Altarriba, l'alcalde de Puig-reig, denunciava a través d'un nou comunicat que «les reiterades trucades i queixes emeses durant aquests dies des d'aquesta corporació, i ens consta que des de nombrosos veïns i veïnes de la població, no han obtingut cap mena de resposta acceptable i ni molt menys cap mena de solució al problema». El batlle va voler denunciar públicament l'empresa Movistar per una situació que va qualificar «d'insostenible». El dirigent local també va voler deixar clar que «aquest Ajuntament no té cap mena de responsabilitat en aquesta situació que únicament respon a una actitud de desídia o mala fe de la compa-nyia de telefonia Movistar».

L'alcalde Josep Maria Altarriba va expressar «la voluntat de demanar responsabilitats pels danys que aquesta situació hagi pogut ocasionar». Així mateix, el batlle de Puig-reig, població amb un cens de 4.086 habitants, assegurava que «estem convençuts que, si aquesta incidència s'hagués produït a l'àrea metropolitana de Barcelona, la solució hauria arribat en poques hores». I, en canvi, en afectar un poble petit la problemàtica s'ha anat allargant.