Els berguedans han valorat positivament Sorea, l'empresa que gestiona el servei de subministrament d'aigua a la ciutat. Segons els resultats de l'enquesta de satisfacció feta a 100 persones, un 45% dels enquestats han expressat valoracions satisfactòries del servei que els ofereix la companyia. La puntuació mitjana del servei és de 7,65 punts sobre 10.

Entre els aspectes que valoren més positivament es troba, amb una puntuació alta, l'atenció rebuda per part de la companyia, valorat amb 9,40 punts, seguit de la continuïtat en el subministrament, de la pressió amb la qual arriba a la seva llar i de la qualitat de l'aigua. Segons els resultats un 90% dels enquestats recomanaria la seva empresa subministradora d'aigua i un 77% seguiria amb la seva companyia d'aigua si tingués capacitat d'elecció, davant d'un 6% que no ho faria. La companyia d'aigües és la més ben valorada en comparació d'altres serveis, i se situa en primera posició, seguida de la companyia de gas.

Els hàbits de consum d'aigua són una altra qüestió a destacar dins la gestió del servei del municipi. A Berga, el 24% de les llars beuen aigua directament de l'aixeta.

Segons fonts de la companyia, el procés de realització de les enquestes es va fer telefònicament, entre agost i octubre del 2018. Tal com han explicat, la prioritat de Sorea és conèixer el grau de satisfacció de les persones, analitzar punts forts i àrees de millora del servei, captar els requeriments que puguin sorgir i generar un sistema comunicatiu transversal que optimitzi la gestió del servei de l'aigua.