04 de febrer de 2019
04.02.2019

L'Ajuntament de Berga forma les entitats en comunicació digital i en administració

El consistori organitza dos cursos dirigits als membres de les associacions locals

04.02.2019 | 20:11
Ajuntament de Berga

L'àrea de Participació Popular de l'Ajuntament de Berga ha programat dues sessions formatives gratuïtes per fomentar el desenvolupament comunicatiu i administratiu de les entitats del municipi, a través de dues jornades participatives i dinàmiques de quatre hores de durada i que es portaran a terme el 9 de febrer i el 6 d'abril. La primera sessió estarà dedicada a la comunicació a través d'Internet i la gestió de les xarxes socials, mentre que la segona formació consistirà en l'elaboració de projectes. L'objectiu de la iniciativa és dotar d'eines a les associacions locals per millorar les seves competències en l'àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), així com per accedir als recursos que el consistori posa a la seva disposició.

Comunicació en l'entorn digital

La primera sessió titulada 'Comunicació 2.0' es farà el dissabte, 9 de febrer, de 10 del matí a 2 del migdia a l'aula de formació de l'antic Telecentre situada al carrer del Programari Lliure. La Fundació Catalana de l'Esplai, Fundesplai, serà l'encarregada de dinamitzar la jornada, en què es treballaran diversos temes com per exemple: la tipologia de xarxes socials existents, la identificació de plataformes generalistes i professionals disponibles (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Telegram, etc.), la gestió de les xarxes socials, l'ús de la imatge i el vídeo i la construcció de la identitat digital, entre d'altres.

Elaboració i presentació de projectes

El dissabte, 6 d'abril, es portarà a terme la segona sessió anomenada 'Elaboració de projectes: disseny, continguts i redacció', a càrrec de l'organització Avalon que vetlla pel creixement d'associacions i entitats amb l'objectiu d'impulsar el seu funcionament i l'assoliment dels seus objectius. A la formació, s'oferirà una introducció sobre els conceptes bàsics relacionats amb els projectes, s'explicaran els continguts que ha d'incloure un projecte (diagnòstic i justificació, descripció, objectius, resultats esperats, persones destinatàries, marc geogràfic de desenvolupament, etc.), i també es donaran a conèixer una sèrie d'eines per a la correcta elaboració d'un projecte mitjançant el treball en equip. La sessió es farà de 10 del matí a 2 del migdia, en un espai per concretar.

Inscripció gratuïta

Per participar en aquestes jornades formatives serà necessari inscriure's prèviament presentant una instància genèrica al registre general de l'Ajuntament de Berga, situat a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (Plaça de Sant Pere, 1). En el formulari de sol·licitud, caldrà indicar el nom de l'entitat de les persones participants. En el cas de la primera formació, es podran presentar les sol·licituds fins el divendres, 8 de febrer, mentre que el termini d'inscripció per a la segona sessió finalitzarà el divendres, 5 d'abril.

Un cop acabat el període d'inscripció, el consistori seleccionarà els participants segons l'ordre de presentació de les sol·licituds. El nombre màxim d'assistents per sessió serà de 20 persones, amb un límit de 2 persones per entitat. En cas que les inscripcions superin el nombre de places disponibles es valorarà la possibilitat de programar noves sessions.

Per a més informació, podeu contactar amb l'àrea de Participació Popular, a través del telèfon 93 821 43 33 o enviar correu electrònic a l'adreça entitats@ajberga.cat.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Quan serà Patum 2018

La Patum 2018

Tot sobre la festa de Corpus. 

 

L'últim El més llegit