25 de novembre de 2020
25.11.2020
Regió7

El Consell amplia l'atenció del servei del transport a la demanda

L'atenció telefònica es traspassa a l'oficina de l'AMTU i estarà disponible en més franges horàries

24.11.2020 | 22:17
El Consell amplia l'atenció del servei del transport a la demanda

El Consell Comarcal del Berguedà ha ampliat l'atenció telefònica del servei del transport a la demanda. L'ens comarcal i l'Associació de municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU) han signat un convenir perquè a partir de l'1 de desembre es traspassi l'atenció telefònica a l'oficina d'Atenció a la Ciutadania de l'AMTU i es podran atendre trucades de 8.00h a 20.00h, de dilluns a divendres i de 8.00h a 14.00h els dissabtes.

Fins ara, l'atenció es feia en dies feiners, com a màxim, fins a les 17.00h. Es tracta d'una millora de l'actual servei, ja que amb el recursos del Consell Comarcal i l'Agència no es podien cobrir totes les franges horàries que es requerien. El telèfon d'atenció serà el 900 69 65 66, un número gratuït on podrà trucar tothom qui necessiti reservar el transport. També continuarà vigent la possibilitat de gestionar les reserves i sol·licituds mitjançant l'App de TadCat, amb la que es pot, fins i tot, comunicar-se directament amb el taxista assignat al viatge. El WhatsApp deixarà d'estar operatiu al finalitzar l'any. Hi haurà un període de traspàs i adaptació fins a 1 de gener del 2021 on funcionaran els 2 telèfons mitjançant un desviament de trucada. Més endavant, el telèfon actual del transport a la demanda s'anul·larà.

El transport a la demanda està destinat als usuaris dels municipis amb menys habitants que no disposen d'un servei regular de transport públic amb autocar.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook