L'Ajuntament de Berga. Aquesta iniciativa també inclou el sector del benestar i la imatge personal a través dels productes i serveis que ofereixen els centres d'estètica, les perruqueries i les barberies.

La campanya forma part del Pla de Xoc de Dinamització Comercial de 2020 i té l'objectiu de minimitzar els efectes de la davallada de vendes registrades durant el període de confinament domiciliari decretat els mesos de març, abril i maig, així com pal·liar les conseqüències del tancament obligatori dels centres de bellesa i estètica durant la segona onada de la pandèmia de la covid-19, a causa de les restriccions d'activitats establertes per les autoritats governamentals i sanitàries de Catalunya.

Incentivar les vendes dels sectors

La proposta promoguda per l'àrea de Promoció Econòmica arrencarà amb l'inici de la campanya de Nadal i pretén incentivar les vendes dels productes i serveis de proximitat mitjançant la creació i producció d'una sèrie de vídeos promocionals que es difondran a través de les xarxes socials dels comerços que han protagonitzat les peces audiovisuals i del consistori berguedà.

Els vídeos no només pretenen promoure les vendes, sinó que també s'utilitzaran per divulgar els valors del comerç de proximitat, com per exemple el tracte personalitzat, l'especialització, la qualitat, la sostenibilitat, la generació de riquesa i llocs de feina, l'equilibri i la millora de l'economia domèstica, entre d'altres.

Participació d'una cinquantena de comerços

La iniciativa ha tingut una bona acollida del teixit comercial, ja que ha comptat amb la participació de gairebé una cinquantena d'establiments del sector de la moda distribuïts de la següent manera: 34 botigues de moda i complements, 8 centres de bellesa i estètica i 5 perruqueries.

L'Ajuntament de Berga que han estat realitzades per l'empresa ProduccionsMC, a l'entorn del Convent de Sant Francesc. Les gravacions s'han portat a terme seguint els protocols de prevenció i seguretat per la covid-19.