BergaComercial ha aconseguit vendre prop de la meitat dels vals existents per a la Berga Moda -que se celebra aquest divendres i dissabte- en els primers set dies en què es podien comprar. Cada persona pot adquirir tiquets per a compres de 48 o 96 euros -que en realitat suposen un cost de 40 i 80 euros respectivament pel client tenint en compte que s’aplica un descompte del 20%.

Dels 3.000 euros que la Unió de Botiguers ha invertit per finançar la rebaixa de les compres, els clients ja se n’han aprofitat de més de 1.000, mentre que l’impacte generat és de més de 7.000 euros. La previsió dels comerciants és que sigui de 15.000 si s’exhaureixen tots els vals.

En la iniciativa participen una cinquantena d’establiments associats a la UBIC dels sectors de la moda i complements, així com òptiques, estètiques i perruqueries. Durant els dos dies de, campanya, a més, allargaran el seu horari d’obertura i no tancaran fins a les 10 de la nit.