L’escola de Bagà estrena un gran mural de l’artista Valentí Gubianas
L'obra, de 17 metres d'alçada, ha tingut un cost total de 3.000 euros

Mural de l’artista Valentí Gubianas, en el qual han col·laborat els alumnes | AJUNTAMENT DE BAGÀ
Redacció
Els alumnes de l’escola d’educació infantil i primària Galceran de Pinós de Bagà han ajudat l’artista navassenc Valentí Guabianas a pintar un gran mural a la paret lateral del Casal de la Vila, que dona al pati del col·legi. S’hi reprodueixen elements identificatius del poble com ara els gegants, la festa major, el Parc Natural Cadí-Moixeró, els minaires, el Rescat de les Cent Donzelles o la Fia-faia.
La regidora de Cultura, Lourdes Sánchez ha explicat que «l’ajuntament hem volgut que els nens participessin en el mural, i no només han ajudat a pintar-lo sinó que també van ajudar a triar quins elements volien que hi sortissin.
El resultat ja és visible a la paret a tocar del pati de l’escola de Bagà. El gran mural que fa uns 17 metres d’alçada i també es pot veure bé des de fora del recinte escolar. Gràcies a una ajuda, l’Ajuntament ha pagat el material que s’ha utilitzat, que ha tingut un cost d’uns 3.000 euros.
- Quatre agents ferits i quatre detinguts després d'una persecució a Manresa
- Sor Lucía Caram: “Vaig preguntar si Lleó XIV podia beneir les nostres ambulàncies per a Ucraïna i em van respondre que sí en menys de 24 hores”
- El Carles de les llums tanca després de mig segle fent el barri de la carretera de Santpedor, de Manresa, més lluminós
- Carme Noguera, la dona més gran de l'Estat, a Manresa: 'El que més m'agradava era anar amb les meves companyes a fer una cerveseta i fumar-nos unes cigarretes
- Va trucar el Boadella a casa i va dir que tenia una obra que volia fer a Manresa perquè a Barcelona la prohibirien
- La valenciana a bord del vaixell de l’hantavirus trenca el seu silenci: 'Jo em trobo bé, ens estem cuidant els uns als altres
- Un arbre de grans dimensions cau sobre un cotxe al carrer Carrasco i Formiguera de Manresa
- Un surienc converteix un carrer del Poble Vell en un petit museu de relíquies a l’aire lliure