L'Ajuntament de Berga licita el servei de socorrisme i control d'accés a la piscina
S'ha iniciat el procés d'adjudicació del contracte administratiu, per un període de quatre anys i un import de 195.000 euros. Es poden presentar ofertes fins al 22 d'abril

Picines i zona esportiva de Berga / DRONEcam.CAT
Redacció
L’Ajuntament de Berga ha iniciat el procés d’adjudicació del contracte administratiu referent als serveis de les piscines d’estiu de la zona esportiva municipal Toni Sabata. La licitació es divideix en dos lots: un lot per a la prestació del servei de vigilància, salvament, socorrisme aquàtic i assistència de primers auxilis bàsics (131.712 euros) i un lot referent al servei de control d’accés (63.247 euros). L’import total de la licitació és de 194.960 euros i l’adjudicació del contracte és per a un període de quatre anys. Aquesta licitació també inclou criteris socials promovent la igualtat d’oportunitats entre dones i homes, així com la inserció laboral de joves en atur.
Presentació d’ofertes
Les persones naturals i/o jurídiques interessades a concórrer al concurs poden presentar les ofertes fins al dimarts 22 d’abril. La presentació serà mitjançant Sobre Digital, que garanteix la confidencialitat del seu contingut fins al moment de l’obertura. Les empreses licitadores hauran d’acreditar la seva solvència econòmica, tècnica i professional per optar a la contractació del projecte.
Podeu consultar tota la informació referent a la licitació del contracte administratiu dels serveis necessaris per a l’obertura de les piscines municipals d’estiu clicant aquí.
- Fa fallida una cooperativa històrica en la qual treballaven 400 persones: «No sortien els números i el gerent pagava webs de cites amb els nostres diners»
- La terra s’obre sota els peus: els 700 forats gegants que espanten Turquia
- Adeu al para-sol: l'invent que fa ombra a quatre persones ja és a les platges de Catalunya
- Com va marxar el Papa de Montserrat? comitiva de 15 vehicles, monjos al balcó, corredisses i salutacions fins al final
- Alcalde la Pobla de Lillet: 'El que ens està passant amb l'Any Gaudí és espectacular. La Fira Modernista ha arribat per quedar-se
- Presó comunicada i sense fiança per als dos detinguts pel crim de la Baells
- Ha mort Leo Boixader, qui va ser bibliotecària de Berga durant 35 anys
- El Puig-reig remunta el derbi i és nou equip de Primera Catalana