La Quar rep una exposició dels efectes de la DANA i acull 12 veïns de Llocnou de la Corona
La mostra es podrà veure diumenge al monestir de la Portella, coincidint amb l'aplec

Bosses que la Quar va fer arribar al desembre als veïns de Llocnou de la Corona / Ajuntament de la Quar

La Quar rebrà aquest cap de setmana 12 veïns de Llocnou de la Corona, una de les poblacions del País Valencià afectada per les inundacions de la DANA, l'octubre passat. La relació entre la Quar, un municipi berguedà de només 42 habitants, i Llocnou de la Corona va començar abans de Nadal, gràcies a un gest solidari de fer arribar a la població lots personalitzats per a cada família amb missatges de suport.
Llocnou de la Corona, és el municipi més petit d'Espanya en superfície, té un centenar d'habitants i està situat al mig de l'Horta Sud. Des de l'Ajuntament, agraeixen l'ajuda que van rebre després de la catàstrofe de la DANA, i entre la delegació que visitarà la Quar també hi haurà dos regidors. Les dotze persones coneixeran aquest dissabte, 28 de juny, diferents municipis del Berguedà, "gràcies a la implicació de la comarca", ha comentat l'alcaldessa de la Quar, Marta Puigantell. Per exemple, faran un berenar a Cercs, visitaran les Fonts del Llobregat a Castellar de n'Hug i seran a la festa de la Muussegada d'Olvan.
Aplec de la Portella
I diumenge, 29 de juny, participaran en el tradicional Aplec de la Portella que es fa al monestir de Sant Pere de la Portella, on es podrà visitar una exposició de fotografies sobre els efectes de la DANA al País Valencià, que ha cedit el sindicat UGT. Hi haurà missa a les 11 i després, ballada de gegants i bastoners de Prats de Lluçanès i actuació dels Castellers de Bega. També hi haurà parades i demostració de treballs amb serra mecànica.
- Un pastís de 100.000 euros: l'última obra d'un pastisser d'Esparreguera que crea postres de luxe
- Troben el cos de l'home de 78 anys desaparegut aquest dilluns a Pinós
- La Generalitat nega el descompte del túnel del Cadí a un veí de Guils perquè teletreballa
- Mor als 67 anys el restaurador de Sant Fruitós de Bages Salvador Cots Salat
- Busquen un veí de Pinós de 78 anys que ahir a la nit no va tornar a casa
- El president del comitè de l’empresa que recull la brossa a Manresa: «El sistema amb contenidors tancats no funciona bé»
- Descobreix un mirador de somni en un dels pobles més bonics de Catalunya i del món: ideal per visitar en família
- La Marxa per l'educació des de Manresa amb les bicis i cotxes a 20 per hora se suma a la manifestació unitària a Barcelona