L’Ajuntament de Berga demana al Departament de Treball serveis mínims davant la vaga indefinida al Tossalet
El consistori reitera la necessitat de garantir l’atenció a col·lectius vulnerables i estudiants i insta les parts a continuar negociant

Cursets de natació al Centre Esportiu El Tossalet / Arxiu particular
Regió7
L’Ajuntament de Berga s’ha posicionat referent al conflicte al Centre Esportiu Municipal El Tossalet i després de la petició de la Federació Catalana de Natació (que gestiona l'equipament) sobre la necessitat de fixar serveis mínims per garantir els cursets de natació.
L'equip de govern de Berga (CUP i ERC) recorden que en el moment que es va conèixer la convocatòria de vaga es va fer una petició de serveis mínims al Departament de Treball de la Generalitat i, en paral·lel, es va activar, a petició de l’Ajuntament, el Servei de Mediació del Consell Comarcal per tal de poder arribar a un acord abans de finals de novembre. La mediació va acabar sense acord i el sindicat CGT ha convocat una vaga indefinida a partir de l’1 de desembre.
Atesa l’afectació a persones vulnerables i escolars de la comarca del programa de natació De cap a l’aigua, des de l'Ajuntament asseguren que es tornarà a fer arribar una petició al Departament de Treball per tal que es puguin decretar serveis mínims i, en cas que això no sigui possible, reorganitzar els horaris dels treballadors per poder donar el servei als col·lectius vulnerables i als estudiants de la comarca.
Des del consistori demanen a treballadors i empresa que dialoguin per trobar evitar més afectacions: "Com a responsables del servei i atesa les afectacions a la comunitat i en especial als estudiants i col·lectius vulnerables, demanem a les parts que continuïn negociant per poder resoldre el conflicte".
- La mestra del Bages que va ensenyar a llegir el seu avi (abans d’entrar el Govern)
- Marc Miravitlles, pneumòleg: 'Ningú s’atreviria a beure aigua bruta, no obstant cada dia respirem aire brut
- Crim de Manresa: amics de la víctima que van tenir els sospitosos a les aules
- Els Mossos escorcollen el domicili d'un dels dos menors detinguts per la mort de Carles Vilajosana, a Manresa
- Sor Lucía Caram: 'No m'avergonyiré mai de tenir un banc d'aliments ni de donar oportunitats de formació i inserció
- L'expilot Toni Elías plora la mort de Carles Vilajosana: 'Deixa un buit impossible d’omplir
- La germana de Carles Vilajosana Arocas, la víctima de l'homicidi de Manresa, assegura al funeral que portarà el cas al Parlament 'i més enllà. Arribaré fins on calgui
- Albert López i Marisol Hosta, guanyadors del Joc de Cartes amb La cuina d'en Tikus