Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Un incendi afecta 1.200 m² de vegetació a la riera de Mercadal a Berga

El foc s'ha originat darrera el castell i ha pogut ser estabilitzat en poc més d'una hora

Els Bombers remullen la zona cremada a Berga

Els Bombers remullen la zona cremada a Berga / Bombers de la Generalitat

Manresa

Tres dotacions dels Bombers de la Generalitat, Policia Local de Berga i Agents Rurals han pogut apagar en poc més d'una hora un incendi que s'ha declarat a la zona de la riera de Mercadal, a Berga, i que ha cremat 1200 m2. Concretament a la zona del Castell, abans de l'hípica de Vilaformiu.

L'avís s'ha donat passats tres quarts de dotze del matí per part d'unes persones que han intentat apagar el foc, però no se n'han sortit. S'han activat les diferents dotacions que han pogut estabilitzar l'incendi passada la una del migdia. El foc ha cremat una zona de matolls amb sotabosc.

Els primers indicis apunten a un foc d’esbarjo com a possible causa. En una piulada a X, els Bombers de la Generalitat han recordat que fins al 15 d’octubre és prohibit fer foc en terrenys forestals.

Tracking Pixel Contents