Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Deplegament del camió escala de Bombers per treure de casa un dona ferida en un accident de bici

La persona havia patit una caiguda, i va necessitar els Bombers per a ser traslladada a l'hospital

Els Bombers baixant la dona de casa seva a Puig-Reig

Els Bombers baixant la dona de casa seva a Puig-Reig / Bombers Puig-reig

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Manresa

El SEM va activar els Bombers per a poder treure de casa una dona que no odia baixar pel seu propi peu. L'avís es va donar a Puig-Reig el dijous de la setmana passada al vespre, quan des de la casa van avisar que la persona havia patit una caiguda amb bicicleta, en dies anteriors, i això li va provocar un trencament de vèrtebres a la zona lumbar.

Per a això, la dona no podia baixar l'escala pel seu propi peu, i va ser necessària la presència de l’autoescala del parc de Bombers de Manresa. En total hi van prendre part 5 dotacions de Bombers que van portar la persona afectada fins a l'ambulància.

Els Bombers baixant de casa la dona afectada

Els Bombers baixant de casa la dona afectada / Bombers Puig-reig

Tracking Pixel Contents