Oferta curiosa

Una web per tenir cites extramatrimonials vol patrocinar l’Andorra de Piqué

L'empresa Ashley Madison vol plasmar el seu logotip a l'equipació, l'autobús i l'estadi del club andorrà

El portal Ashley Madison

El portal Ashley Madison / Arxiu

Redacció

Ashley Madison, la plataforma especialitzada en cites extramatrimonials que va situar Manresa com la ciutat més infidel de l'Estat, està interessada a patrocinar el FC Andorra. Així ho ha fet saber a Gerard Piqué, al qual ha ofert un milió d’euros per temporada i tres anys de contracte per poder lluir publicitat al conjunt de Segona Divisió que presideix l’exjugador blaugrana. Pel que sembla, l’interès s’ha produït després de l’enrenou mundial que ha provocat la ruptura de l’exfutbolista amb Shakira.

Aquesta plataforma, que planteja «aventures i cites discretes per a casats» homes i dones, suggereix a Piqué un patrocini que inclouria lluir el logotip de la marca a la part davantera de la samarreta dels jugadors, lloc que en aquests moments ocupa una entitat bancària andorrana, així com a zones destacades de l’Estadi Nacional d’Andorra, on juga l’equip; als micròfons de la sala de premsa, i a l’autobús que trasllada l’equip. Tots aquests espais estan ocupats per patrocinadors, tots, locals, amb els quals té acord l’entitat andorrana, actualment al lloc 14è de la classificació de Segona Divisió, ja que els resultats no han acompanyat l’equip en aquests primers mesos del 2023 després d’un tancament del 2022 extraordinari.

«Noves maneres d’estimar»

Ashley Madison, segons diu la seva pròpia publicitat, presumeix d’apostar «per noves maneres d’estimar en què s’inclouen tota mena de vincles no monògams», i per això afirma que «poden ser el patrocinador perfecte» per al club de Piqué, tenint en compte «el moment sentimental» que travessa l’exesportista.

L’oferta que ha sigut publicada per la plataforma inclou, a més, una oferta particular de 50.000 euros per a cada jugador de l’equip que confirmi que manté una relació no monògama i que surti publicada en un mitjà d’informació. L’oferta s’amplia als 150.000 euros si el futbolista en qüestió informa que ha conegut la seva nova parella a través de la seva aplicació. L’interès de patrocini es manté fins al 15 de març, dia en què la web canadenca deixarà d’estar interessada en el FC Andorra.

«Creiem en la no-monogàmia sense prejudicis, i per això ens hem ofert a patrocinar el teu equip, el FC Andorra. És el teu torn!», així desafia la web a Piqué.