Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

El programa musical La Voz separa de manera cruel dos músics amics d'infància de Vilanova del Camí

La decisió del cantant català Antonio Orozco, determinant per al futur dels companys

Carlos Gomez i Albert Nieto

Carlos Gomez i Albert Nieto / Antena 3

Núria León

Núria León

Dos amics de Vilanova del Camí s'han presentat al programa musical de la Voz, de la cadena de televisió d'Antena 3. Hi han anat junts, però s'han presentat de manera separada, amb uns estils molts semblants que no han agradat per igual al jurat. El concurs ha separat els dos talents de la localitat de l'Anoia, que s'autodenominen com a "germans".

Carlos Gomez i Albert Nieto, es coneixen des de petits. Tal com explicava Nieto al programa musical, fa tant que es coneixen que és com si fossin família, "germanets". Des de petits els hi agradava la música i van decidir que quan fossin més grans es presentarien al seu concurs somiat: la Voz. I així ha estat, però no de la manera que esperaven, almenys per als dos.

El primer a actuar, davant la mirada al 'backstage' del seu amic i dels familiars, va estar Carlos Gomez (27 anys), amb el popular tema de 'Dulce introducción al caos' del grup Extremoduro. Curiosament, els dos amics han escollit el mateix grup per presentar la seva candidatura i els dos acompanyats de la guitarra. Les primeres notes de l'instrument i la veu de Gomez van fer girar-se ràpidament els famosos Luis Fonsi i Antonio Orozco, estant així ja a dins del programa. L'eufòria es va apoderar dels que l'acompanyaven, també de Nieto que encara no havia cantat. En acabar l'actuació, un dels 'germans' de Vilanova va escollir entrar a l'equip d'Antonio Orozco, el que més li encaixava en el seu estil i a més, "sent un referent per mi".

Ara, després de l'emoció, era el torn de Nieto (31 anys), que es tornava a pujar a l'escenari acompanyat també de la guitarra i de la mà de la cançó 'Me gusta', del mateix grup musical. Els nervis li van jugar una mala passada i cap jurat va girar la seva cadira. La seva família i sobretot el seu amic, que acabava d'entrar, s'enfonsaven en la tristesa de no poder participar de manera conjunta, separant així els seus camins a dins del 'show' musical.

Nieto es va presentar, i Orozco es va adonar i li va comentar que feia poca estona un noi de la mateixa localitat havia entrat en el seu equip. Va ser llavors quan el de Vilanova del Camí va explicar a tot el jurat la seva història, la del seu "germanet", com l'autodenomina. Per al jurat, que no l'hagin escollit no és un final en la seva carrera, el mateix Orozco li va comentar que "amb aquesta actitud, podràs aconseguir tot el que vulguis i més".

Tracking Pixel Contents