Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Rescatada en estat molt greu una escaladora després de patir un accident al Grau Miquelet de Coll de Nargó

Ha estat atesa per un metge del SEM que s'ha traslladat en l'helicòpter de Bombers a la Vall d'Hebron

Rescat amb gruatge a l'helicòpter d'una persona accidentada

Rescat amb gruatge a l'helicòpter d'una persona accidentada / Bombers de la Generalitat / Arxiu

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Manresa

Els Bombers de la Generalitat han rescatat aquest migdia en estat molt greu una dona de 32 anys que ha patit un accident d'escalada a Coll de Nargó.

L'avís s'ha donat 4 minuts després de les dues de la tarda, per part de la parella de la persona accidentada. Els Bombers han desplaçat al lloc dels fets una dotació terrestre i un helicòpter, en el qual viatjava el metge del SEM. Abans de les 15 h l'accidentada, veïna de Barcelona, ja viatjava per aire cap a l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona.

Subscriu-te per seguir llegint

Tracking Pixel Contents