Retards a l'R4 per una incidència provocada per un tren de mercaderies entre la Granada i Sant Sadurní d'Anoia
Les línies R14, R15 i R16 recuperen la normalitat després que s'hagi resolt una incidència a Bifurcació-Vila-seca

Un tren de Rodalies / ACN
ACN
Barcelona
Una incidència al sistema d'electrificació entre la Granada i Sant Sadurní d'Anoia provoca retards a l'R4, segons han informat Renfe i Adif. Les demores són d'uns 15 minuts. Renfe ha indicat que la incidència l'ha provocat un tren de mercaderies aliè a la companyia.
D'altra banda, cap a les 8 del matí s'ha resolut una altra incidència que afectava la circulació de les línies regionals R14, R15i R16. El problema se situava a Bifurcació-Vila-seca. Segons Renfe, hi ha poca afectació, amb retards d'uns sis minuts.
- José Abellán, cardiòleg: 'En realitat no són 10.000 passos al dia, són molts menys i importa molt com els donis
- Sanitat de la Comunitat Valenciana haurà d'indemnitzar amb 100.000 euros la jove Marta Pérez, nascuda a Cardona
- No sento pressió per ser el nebot del Nandu Jubany; la pressió me la poso jo mateix
- Sílvia Cubo Pons serà la candidata a Manresa d'Aliança Catalana a les municipals del 2027
- L'alcaldessa de Solsona acomiada amb emoció a Miquel Pérez, hereu de les comarques lleidatanes: 'La seva manera de fer l'ha convertit en un referent
- Juan José Ebenezer, mecànic: «Una cosa que tots feu malament és pujar al cotxe, posar l’aire condicionat i tancar les portes»
- Un temporal molt irregular deixa més de 50 litres a punts del Berguedà i del Ripollès
- Llibertat vigilada amb tractament terapèutic per als altres dos menors detinguts per l'apunyalament mortal de Manresa