Ensurt per una fuita de gas en unes obres a Esparreguera
S'ha rebentat una canonada al carrer de Montserrat durant uns treballs

Efectius dels Bombers de la Generalitat al carrer Montserrat / Bombers de la Generalitat
Regió7
Manresa
Una fuita a la xarxa de gas natural ha provocat un ensurt aquest dimecres a primera hora de la tarda a Esparreguera. Segons han explicat els Bombers de la Generalitat, han rebut l'avís de la fuita a les 16.25 hores. L'incident ha estat causat per una canonada rebentada en unes obres al carrer de Montserrat.
Al lloc dels fets s’hi han desplaçat dues dotacions dels bombers, que han taponat la canonada. També s'han activat els tècnics de la companyia, que s'estan fent càrrec de l’avaria.
- Sílvia Caballol, escriptora i psicòloga: «Els nens no paren i gràcies a això despleguen totes les seves capacitats intel·lectuals»
- La Mola es treu 15 tones de sobre
- L'escolanet de Montserrat que triomfa en escenaris d'arreu del món: «A l'Escolania vaig aprendre uns valors que m'han acompanyat sempre»
- Mireia Roura, pacient amb càncer de 55 anys: «La meva psicòloga és tan important per a mi com l’oncòleg»
- Premi a la recuperació comunitària d'oliveres abandonades al voltant de Manresa
- L’Escolania de Montserrat respon a les crítiques per cantar en castellà al disc de Rosalía: «En cap cas vam imaginar que seria motiu de polèmica»
- El celibat voluntari de Rosalía, una tendència creixent entre les dones: 'Lluito contra la solitud, però és un procés d’aprenentatge
- Vas al lavabo a la nit? Això recomana un uròleg per evitar-ho