Jutgen dos traficants que van ser enxampats amb prop de 18.000 euros de cocaïna al cotxe a Martorell
La Fiscalia demana que compleixin una pena de 5 anys de presó i que paguin una multa de 36.000 euros per un delicte contra la salut pública

L'Audiència de Barcelona / ARXIU/ÁLVARO MONGE

Un paquet de cocaïna per un valor de 17.792,75 euros. Aquesta és la mercaderia que duien dins del cotxe dos homes que van ser interceptats a Martorell i que ara s’enfronten a 5 anys de presó i a una multa de 36.000 euros per un delicte contra la salut pública. El cas es jutjarà la setmana que ve a l’Audiència de Barcelona.
Gairebé eren les 4 de la tarda del 29 de novembre del 2018, quan els dos acusats, de 26 i 29 anys en el moment dels fets, conduïen un vehicle de model Opel Astra per l’AP-7, a l’altura de Martorell, i van ser aturats en un control de la Guàrdia Civil, segons la Fiscalia. Els agents els van indicar que estacionessin el vehicle en un lloc segur per dur a terme una inspecció.
En el registre, els agents van trobar una bossa amagada a la part inferior del seient davanter que contenia cocaïna per valor de 17.792,75 euros, segons la taxació pericial. La Fiscalia assenyala que la droga anava destinada a tercers.
- Ni Tossa de Mar, ni Besalú: aquest és el poble medieval que tothom hauria de visitar a Catalunya
- Una deflagració en un pis a Manresa obliga a evacuar els veïns de matinada
- Un home deixa 10 euros al compte durant 20 anys i això és el que li queda
- L'exactor de Disney Channel David Henrie, enamorat de Montserrat: «S'ha guanyat un lloc en el meu cor»
- Aturen un vehicle en un control al túnel del Cadí i hi troben un rifle i cinc caps d'animals salvatges
- Gósol ja té data per a la consulta popular sobre el canvi de província
- Així serà el Nou Congost del futur: 1.500 places més, la superfície augmentarà un 45%, botiga i restaurant sempre oberts
- Polèmica per la presentació del disc de Rosalía al MNAC: Sixena sol·licita la suspensió de l'acte per evitar «malmetre les pintures»