Dues persones detingudes per la sostracció de coure que ha deixat sense servei l'estació de Martorell i provocat retards a l'R4
Els Mossos els han detingut aquesta nit després d'una persecució per la B-23 i han recuperat 150 metres de cable de coure

El cable de coure recuperat pels Mossos encara a l'interior de la furgoneta / Mossos d'Esquadra
Els Mossos d'Esquadra han detingut dos homes acusats de la sostracció del cable de coure que aquest dimecres ha deixat sense servei l'estació de Martorell, i ha provocat retards de més de 30 minuts a la línia R4.
Els fets s'han produït a les 3 de la matinada, quan els vigilants d'ADIF han detectat moviments sospitosos entre les estacions de Sant Feliu de Llobregat i Molins de Rei. Han aviat els Mossos d'Esquadra que s'hi han presentat amb una patrulla, i han comprovat que hi havia dos homes a la zona carregat material a una furgoneta. En veure'ls, els dos homes han intentat escapar, i s'ha començat una persecució per l'N-340 i la B-23 fins que els han pogut aturar.
Els agents han detingut els dos homes per un delicte de furt i han recuperat els 150 metres de cable de coure que duien a l'interior de la furgoneta. A hores d'ara, segueix havent-hi circulació amb demores de 30 minuts de mitjana a causa del robatori de coure, i els trens amb destinació Martorell inicien i finalitzen el seu recorregut a l'estació de l'Hospitalet de Llobregat.
Subscriu-te per seguir llegint
- Jordi Cruz explica l’error que molts fan quan bullen patates, mongetes o bròquil
- Ja és oficial: la UE endureix avui les normes per als amos de gossos i gats amb un nou requisit obligatori
- P. Jordi Castanyer, monjo de Montserrat: «És un honor per Catalunya que un Papa vingui a visitar Montserrat»
- Manresa viurà aquest dilluns al vespre la sortida de la caravana de sor Lucía que beneirà el Papa
- El Barri Antic de Manresa es transforma en Rio de Janeiro pel rodatge de 'Los niños del Brasil
- Identificada una persona acusada d'atemptar contra el patrimoni patumaire durant el Passacarrers
- Un manresà crearà el principal museu de la música d’Europa
- Pep Guardiola fa parada al Primavera Sound amb la seva filla abans de tornar a La Salle de Manresa