Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Troben una persona morta dins d'un domicili d’Esparreguera

Els veïns van alertar que feia dies que no en sabien res i els Bombers van forçar la porta

Un camió dels Bombers, en una imatge d'arxiu

Un camió dels Bombers, en una imatge d'arxiu / Bombers de la Generalitat

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Manresa

Els Bombers de la Generalitat van trobar un cadàver ahir, diumenge, a la nit, a Esparreguera, gràcies a l'avís dels seus veïns. Els Mossos d'Esquadra estan investigant les causes de la mort.

Poc abans de les 11, el telèfon d'emergències 112 va rebre una trucada de residents del carrer de Barcelona d'Esparreguera preocupats, ja que feia temps que no veien ni en sabien res d'un dels veïns.

Els Bombers hi van desplaçar dues dotacions. En arribar i trucar, no van rebre resposta de l'inquilí i van procedir a realitzar una obertura de domicili. Ja a dins, es van trobar la persona morta.

Subscriu-te per seguir llegint

Tracking Pixel Contents