Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

En estat greu un home intoxicat per monòxid de carboni a Prats de Lluçanès

Sembla que un generador hauria fet una mala combustió al garatge on es trobava l'home

El garatge de Prats de Lluçanès on han passat els fets

El garatge de Prats de Lluçanès on han passat els fets / Google Maps

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Manresa

Una persona ha hagut de ser traslladada en estat greu a l'hospital per una intoxicació per monòxid de carboni a Prats de Lluçanès. S'ha donat l'avís a les 12.22 hores al carrer Sorribes, 13, de Prats de Lluçanès.

Segons les primeres informacions, els fets podrien haver passat per la mala combustió d'un generador al garatge on es trobava l'home. El SEM ha activat un helicòpter medicalitzat i dues ambulàncies, i els Bombers de la Generalitat hi han desplaçat dues dotacions, que han ventilat la zona. La víctima ha estat atesa i traslladada a l’Hospital M. Broggi.

Subscriu-te per seguir llegint

Tracking Pixel Contents